امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

با عملکردهای دشمن اتحاد مسلمانان و آزادی خواهان عالم بیشتر خواهد شد

فیروزکوه(پانا)- اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شهرستان فیروزکوه به امامت امام جمعه و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مسجد امام حسین(ع) شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
با عملکردهای دشمن اتحاد مسلمانان و آزادی خواهان عالم بیشتر خواهد شد

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه با اشاره به آثار و برکات روزه خاطر نشان کرد: روزه دارای آثار فراوانی است که از جمله آثار و برکات روزه تقوا می باشدوروزه از مفاهیمی قرآنی و الهی است که فقط در دین اسلام به این موضوع توجه نشده، بلکه همه ادیان الهی به مسئله روزه و دیگر واجبات اهتمام ورزیدند زیرا همه ادیان الهی هستند و نمی شود مسئله ای در دین اسلام مطرح شود که فریضه باشد و در دین مسیح(ع) و یا در دین حضرت موسی(ع) نباشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: خدای متعال وقت سحر را در ماه مبارک رمضان تنها برای خوردن سحری قرار نداده و سحری خوردن کاری حاشیه ای است و اساس کار یک انسان سحر خیز که اصل فلسفه بیدارشدن در شب های ماه رمضان نیز می باشد و انسان با شب زنده داری بهمقامی که اولیا الهی در آن جای دارند، راه می یابد.

حجت الاسلام امیری ارجمند با اشاره به مسئله برجام و خیانت های آمریکا در حق ایران افزود: دشمنان باید بدانند که مسلمانان و آزادی خواهان عالم با عملکردهای دشمن اتحادشان بیشتر می شود و آنان هر چه قدر که بخواهند لطمه بزنند باید بدانند که در بَطن کار پیروزی از آن مسلمانان واقعی و دلسوزان عالم است که خدای متعال پیروزی را نصیبشان خواهد کرد.

امام جمعه فیروز کوه در خصوص عملکرد ایران در مسئله هسته ای گفت: ایران هیچگاه به دنبال مسئله هسته ای اتمی نبوده و کارکرد مسئله هسته ای تنها وابسته به بمب هسته ای نمی باشد و دانش هسته ای در علوم کشاورزی، پزشکی و... در سایر علوم نیز به کار گرفته می شود و تنها راه حل این است که رئیس دیپلماسی کشور، پیشنهاد برجام را نپذیرد زیرا برجام به ضرر ما می باشد و هرگز دولتمردان کشور ما تا ولایت و رهبری تبعیت مردم سرزمین و دیگر دولتمردن از رهبری را تمکین نخواهند کرد.

خبرنگار:/فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار