امام جمعه شهر قدس:

حضوراسرائیل در منطقه از مصیبت‌های جهان اسلام است

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت: مخالفت امام خمینی(ره) با موجودیت رژیم غاصب اسراییل به این دلیل بود که می دانست این رژیم موجود بی ریشه و ساخته شده در دست استکبار جهانی برای به حاشیه کشاندن مسلمانان و پیاده کردن طرح نیل تا فرات است. 

کد مطلب: ۸۲۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضوراسرائیل در منطقه  از مصیبت‌های جهان اسلام است

حجت‌الاسلام‌ سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرقدس که در مصلای این شهر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، با دعوت نمازگزاران و خود به تقوای الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه پرفضیلتی است و در این ماه می‌توانیم تقوا و بندگی خود را محک بزنیم و لازم است برای مبارزه با وسوسه‌های شیطانی آمادگی کامل را با سلاح تقوا داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: این ماه، ماه بهار قرآن و عبودیت و فرصتی است برای مردم تا از خوان گسترده رحمت خداوند که گشوده است، استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌ میراحمدی عنوان کرد: در این ماه مومنان به نماز، تلاوت قرآن، انفاق، صدقه دادن،خواندن ادعیه و افطاردادن به روزه داران به خصوص نیازمندان سفارش شده اند، همچنین رعایت حال ضعفا، سالمندان، نیازمندان نیز ضروری است.

امام جمعه شهرستان قدس یادآور شد: یکی از راه های تحقق حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب، جلوگیری از اسراف در ماه مبارک رمضان است، افرادی که قصد دارند در این ماه مراسم افطاری برگزار کنند، باید از اسراف بپرهیزند.

وی در خصوص روزه خواری در ملا عام اعلام کرد: این کار یکی از گناهان بزرگ است و مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی باید نظارت کامل داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نشان دادند که نه به قانون پایبندند و نه وجدان و شرفی دارند و اخلاق هم که در دیپلماسی بین‌المللی کلاً جایگاهی ندارد و با این جنایت زوال صهیونیست‌ها هم نسبت به مدت و زمان ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای نابودی این رژیم تعیین کردند نزدیک‌تر شده است.

حجت‌الاسلام‌ میراحمدی بیان کرد: مخالفت امام خمینی (ره) با موجودیت رژیم غاصب اسراییل به این دلیل بود که می دانست این رژیم موجود بی ریشه و ساخته شده در دست استکبار جهانی برای به حاشیه کشاندن مسلمانان و پیاده کردن طرح نیل تا فرات است.

امام جمعه شهرقدس گفت: انشاء الله بزودی خواسته امام راحل و مسلمانان برای نابودی رژیم اسراییل و از بین رفتن این غده سرطانی محقق شود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری درخصوص طرف های مقابل برجام اظهار کرد: ما چگونه می‌توانیم به آنها که با ما عناد و دشمنی دارند اعتماد کنیم و تضمینی نگیریم. این مسأله، مسأله عزت ملی و شرف مملکت ما است، خواست همه مردم این است که در مذاکره با اروپایی‌ها راه قبلی را طی نکنیم و تضمین عملی بگیریم نه حرفی، و گرنه زیر بار مذاکره‌ای که ننگ در آن است نرویم.

/خبرنگار :حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار