اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس ( پانا) - همایش ارتباطات و روابط عمومی با حضور فرماندار وسرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در سالن همایش فنی ،مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی در شهر قدس برگزار شد

در این همایش ،علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرقدس در سخنانی ،ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی و تقدیر از فعالانی که در این عرصه گام برمی دارند ، اظهار داشت: ما امروز متاسفانه در کشور مواجه با کاهش سرمایه های اجتماعی هستیم و همه کسانی که در زمینه علم و دانش امروز صاحب نظر هستند عنوان می کنند که در جامعه ای که سرمایه های اجتماعی رو به کاهش است آسیب های اجتماعی آن بالا خواهد رفت.
وی ادامه داد: ویژگیهایی که سرمایه های اجتماعی از آن ها برخوردارند این هست که در جریان مصرف باز تولید می شوند، یعنی اگر در جامعه صداقت و درست کرداری گسترش پیدا کنند ،امر صداقت و درست کرداری خودش بازتولید مشابه ای از خودش خواهد داشت.
فرماندارقدس با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی در ادارات اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند فاصله بین مردم و مسئولین را کاهش دهند و این یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها است.
ناصر بخت افزود:قطعا یکی از جایگاه هایی که در ادارات باید مورد توجه قرار بگیرد روابط عمومی است، زیرا روابط عمومی می تواند یک مجموعه ای باشد که مطالبات مردم را از مسئولین بخواهند.
در ادامه این همایش از خانواده شهید حمید قربانی اولین روابط عمومی بسیج سپاه پاسداران در زمان جنگ تحمیلی تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است ، صبوری سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در سخنانی برخی از وظایف روابط عمومی را بازگو کرد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار