روز خاطره انگیز جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول

جشن الفبای دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول برگزار شد

بیرجند(پانا) - جشن الفبای دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول با حضور 78 دانش آموز پایه اول آموزشگاه در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی پردیس شهید باهنر بیرجند برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن الفبای دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول برگزار شد

در مراسم جشن الفبای دانش آموزان کلاس های اول ، مدیر آموزشگاه ، معاونان آموزشی و پرورشی ، معلمان و کادر اجرایی مدرسه و اولیای دانش آموزان حضور داشتند .


در این برنامه بانشاط و خاطره انگیز پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، دانش آموزان کلاس های اول در قالب شعر و دکلمه و اجرای سرود مراتب قدردانی خود را از معلمان به خاطر باسواد نمودنشان و رهانیدن آنها از دنیای جهل به سوی دانایی اعلام کردند .


در ادامه مدیر دبستان شهید آیت دوره اول پس از خیرمقدم به حاضران گفت : با برگزاری جشن الفبا زمزمه رسیدن به پایان سال تحصیلی را شاهد هستیم .


علیرضا بنی اسدی با اشاره به اینکه هر ساله مدارس به‌دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان مراسمی با نام جشن الفبا برگزار می‌کنند افزود : هدف از برگزاری جشن الفبا ایجاد اشتیاق برای فراگیری علم وهمچنین تبریک گفتن به دانش‌آموزان و آموزگاران پایه اول است که با سختی به این مهم نائل آمدند و این جشن خاطره خوبی در اذهان دانش آموزان به جا می گذارد .


وی تصریح کرد: این جشن می‌تواند ذهنیت خوبی در دانش‌آموزان کلاس اولی نسبت به فراگیری علم و دانش ایجاد کند و همین موضوع ، زمینه را برای پیشرفت بیشتر دانش آموزان فراهم می‌سازد.


وی با اشاره به این نکته که جشن الفبا باعث زنده نگهداشتن نام نیک معلمان کلاس اول خواهد شد اظهار داشت : جشن الفبا باعث می شود دانش آموزان در بزرگسالی یاد و خاطره معلمان کلاس اول خود را گرامی بدارند و از معلمان خود به نیکی یاد کنند .


گفتنی است جشن الفبای امسال دانش آموزان در فضایی کاملا شاد و با نشاط و با استفاده از گروه های هنری شهرستان بیرجند برگزار شد که موجبات رضایت دانش آموزان و خانواده ها را به همراه داشت همچنین از اولیای دانش آموزانی که در برنامه ریزی و برگزاری جشن الفبا با آموزشگاه همکاری داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردید و در پایان با اهدای عکس دانش آموزان بر روی شاسی (ام دی اف) به عنوان هدیه از دانش آموزان کلاس های اول تجلیل شد و کیک جشن الفبا بریده و دانش آموزان و خانواده هایشان با این کیک پذیرایی شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار