اولین نشست مشترک منتخبین شورا ها و مجلس دانش آموزی شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: : جایگاه اول شما عزیزان (( دانش آموزی )) می باشد ؛ و زمانی که شما احساس کنید دانش آموز نیستید غرور شما را خواهد گرفت که این مسئله باعث وارد شدن آسیب های بسیار بزرگی در جامعه به شما می شود.

کد مطلب: ۸۲۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست مشترک منتخبین شورا ها و مجلس دانش آموزی شهر تهران

اولین نشست مشترک منتخبین شورا ها و مجلس دانش آموزی شهر تهران با حضور رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه منتخبین پسر و دختر پس از آشنایی و اطلاع از جایگاه های کسب شده خود در مجلس دانش آموزی شهر تهران از رهنمود های رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران بهره مند شدند.

علیرضا بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران ضمن خیر مقدم و تبریک به دانش آموزان برگزیده ، از آنان خواستار درک اهمیت جایگاه خودشان و زیر پا گذاشتن غرور در این زمینه بودند.

در ادامه رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت : جایگاه اول شما عزیزان (( دانش آموزی )) می باشد ؛ و زمانی که شما احساس کنید دانش آموز نیستید غرور شما را خواهد گرفت که این مسئله باعث وارد شدن آسیب های بسیار بزرگی در جامعه به شما می شود.

همچنین بیگی نژاد گفت: شما در جایگاهی قرار گرفته اید که می توانید با بررسی مشکلات مدارس و مناطق ، این مشکلات را به مقامات و مسئولین ارشد نظام در میان بگذارید و این خود افتخار بزرگی است .

در پایان جلسه رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران ، دستور العمل شیوه نامه شورا ها و مجلس دانش آموزی را با دانش آموزان بررسی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار