اعضای جدید هیأت تخلفات اداری بهزیستی معرفی شدند

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعضای جدید هیأت تخلفات اداری بهزیستی را انتخاب کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای جدید هیأت تخلفات اداری بهزیستی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه معرفی هیأت جدید تخلفات اداری سازمان بهزیستی ضمن قدردانی از هیأت پیشین تخلفات اداری بهزیستی گفت:گزارش ارسالی از سوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نشان از توفیق و عملکرد مطلوب هیأت پیشین دارد و امیدواریم هیأت جدید هم با مشارکت حداکثری و بهره گیری از تجارب اعضا، سرعت کار را بیشتر و از رسوب پرونده ها در سیستم جلوگیری کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور،سیاست سازمان در بررسی پرونده های تخلف را حفظ و نگهداشت پرسنل سازمانی عنوان کرد و افزود: در بررسی این پرونده ها باید رویکرد راهنمایی ،هدایت و نصیحت را در پیش بگیریم و با نگاهی توأم با رأفت و حفظ کرامت افراد تا حد ممکن از حرمت شکنی و ریخته شدن آبروی افراد جلوگیری کنیم.چه بسا پرونده هایی که اصولا مصداق کافی و لازم را ندارند و از دایره تخلفات خارج می شوند.

وی تأکید کرد: البته در موارد حقیقی و واقعی تخلف که آسیب جدی متوجه پرسنل و بدنه سازمان است،قطعیت و پیگیری پرونده با جدیت تمام و مجازات هر چه سریعتر متخلف؛ درخواست من و همه همکاران سازمانی از هیأت تخلفات اداری است.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از حضور مشاور امور بانوان بهزیستی در هیأت جدید تخلفات خبر داد و افزود:با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد پرسنل بهزیستی را خانمها تشکیل می دهند ضرورت حضور یک خانم در این هیأت احساس می شد.همچنین بهره گیری از نگاه عاطفی خانمها نیز می تواند در بررسی تخلفات افراد راهگشا باشد.

در پایان جلسه ،رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ احکام صادر شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به «غلامرضا عباس پاشا» رئیس هیأت ،«سید صلاح الدین فاطمی نژاد» نایب رئیس و «"فاطمه عباسی» دبیر هیأت تخلفات اداری بهزیستی تسلیم کرد. همچنین«غلامرضا رضایی فر» و «حمیدرضا اسماعیل بیگی» نیز به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار