هرجا ضریب امنیت و فعالیت های سازمان بهزیستی بالا می رود دغدغه ها به حداقل می رسد

کرج (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاڪید بر ضرورت گسترش خدمات مددڪاری در جامعه گفت: اگر در حوزه خدمات مددڪاری اجتماعی و مشاوره گسترش همه جانبه داشته باشیم ڪمترین دردسر و آسیب متوجه سلامت اجتماعی می شود.

کد مطلب: ۸۲۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هرجا ضریب امنیت و فعالیت های سازمان بهزیستی بالا می رود دغدغه ها به حداقل می رسد

بیات نژاد مدیرڪل بهزیستی استان البرز با تاڪید بر ضرورت گسترش خدمات مددڪاری در جامعه گفت: اگر در حوزه خدمات مددڪاری اجتماعی و مشاوره گسترش همه جانبه داشته باشیم ڪمترین دردسر و آسیب متوجه سلامت اجتماعی می شود.

وی اظهار ڪرد: هرجا ضریب امنیت و فعالیت های سازمان بهزیستی بالا می رودو دغدغه ها به حداقل می رسد به دلیل حضور پرسنل نیروی انتظامی در ڪنار ماست و ضمن قدردانی از حضور و همراهی آنها امید است با همڪاری و همدلی با هم آنچه را ڪه شایسته نظام است ارائه ڪنیم.

بیات نژاد گفت: سازمان بهزیستی در سالهای گذشته با صدا درآوردن آژیر خطر و نیاز جامعه توفیقاتی را بدست آورد ڪه ایجاد معاونت اجتماعی در نهاد مقدس نیروی انتظامی، معاونت اجتماعی در قوه قضاییه و همچنین وجود مددڪاران در بیمارستان ها از جمله این توفیقات است.

وی در ادامه افزود: اڪنون بخش وسیعی از خدمات مشاوره ای و مددڪاری در قوه قضائیه انجام می شود و با وجود توانمندی ڪه در وجود مددڪاران اجتماعی وجود دارد در ڪنار آسیب های اجتماعی گسترده ای ڪه در جامعه وجود دارد بیشتر از پزشڪ خانواده به مددڪار اجتماعی خانواده نیاز داریم.

مدیرڪل بهزیستی البرز تاڪید ڪرد: اگر در حوزه خدمات مددڪاری اجتماعی و مشاوره گسترش همه جانبه داشته باشیم و همه دستگاه ها اهتمام بر استفاده از خدمات مشاوره ای و مددڪاری داشته باشند ڪمترین دردسر و آسیب متوجه سلامت اجتماعی می شود.

بیات نژاد با اشاره به برخی طرح ها مانند جمع آوری ڪودڪان خیابانی، متڪدیان و معتادان متجاهر ڪه چهره شهر را زشت و نگران می ڪند خاطرنشان ڪرد: لازم است مسئولان اجرایی ڪشوری و استانی این طرح ها را در قالب یڪ برنامه در آورده و با ایجاد یڪ بانڪ اطلاعاتی از شخص، برنامه هایی برای آنها داشته باشند تا بتوان دغدغه های آنها را به بهترین شڪل و در خور شخصیت به حداقل رساند.

وی با بیان اینڪه بیش از 350 مددڪار اجتماعی در بخش دولتی و غیردولتی با ما در ارتباط هستند افزود: همچنین در دستگاه های دیگر مانند نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشڪی،

قوه قضاییه و بیمارستان ها هم مددڪاران فعالیت می ڪنند و بیش از 700 مددڪار در استان به مجموعه آحاد جامعه ڪه نیازمند خدمات هستند خدمات می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار