استاندار کردستان: بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش صنعت کردستان آغاز شد

سنندج (پانا) - استاندار کردستان از آغاز عملیات اجرایی زنجیره فولاد کردستان به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش صنعت در تاریخ استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش صنعت کردستان آغاز شد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه بررسی و امضاء مشارکت‌نامه زنجیره فولاد کردستان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه فولاد نوید توسعه همه‌جانبه استان است، گفت: عملیات اجرایی زنجیره فولاد با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلار از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه مقام عالی وزارت و دیگر مسوولان مرتبط همکاری و مساعدت‌های فراوانی برای به ثمر رسیدن این طرح انجام دادند گفت: ایجاد زنجیره فولاد از مطالبات جدی مردم استان و شهرستان‌های قروه و بیجار با توجه به ظرفیت‌های موجود بود که خوشبختانه این مهم امروز به نتیجه رسید.

مرادنیا با اذعان به اینکه معادن کردستان طی سالیان متمادی خام فروشی و عواید چندانی را نصیب مردم استان نمی‌کرد و همین امر موجبات گله‌مندی مردم را فراهم کرده بود ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی تولید فولاد به ظرفیت 6/1 میلیون تن در سال نوید بخش توسعه استان و رشد صنعت در منطقه خواهد بود.

استاندار کردستان با ابراز خوشحالی نسبت به اینکه در این پروژه بزرگ بخش خصوصی مشارکت فعالانه خواهند داشت و همین امر موجب تسریع در اجرا خواهد شد اظهار کرد: در بخش اکتشافات زمین شناسی و افزودن پهنه‌ها برای مطالعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این راه همه همکاری‌ها و مساعدت‌ها صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار