معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

شرکت بیش از 3 هزار نفر دانش آموز اردبیلی در طرح نماد

اردبیل (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 3 هزار و و 412 نفر دانش آموز در استان اردبیل در طرح نماد شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۸۲۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 3 هزار نفر دانش آموز اردبیلی در طرح نماد

منصور صاحب در جلسه کمیته اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد)با اشاره به اهداف این طرح گفت: توجه سازمان یافته به سرنوشت کودکان و نوجوانان و تلاش جهت مداخله بموقع و سریع در برابر آسیب های اجتماعی و عوامل تهدید کننده دانش آموزان از جمله اهدافی است که در این طرح پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه این طرح در شهرستان مشگین شهر و نواحی یک و دو اردبیل اجرا شد، خاطر نشان ساخت: در طرح نماد 12 آموزشگاه 6 مدرسه در مشگین شهر، 4 مدرسه در ناحیه یک و 2 مدرسه در ناحیه 2 اردبیل به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی مشارکت داشتند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فاز ارتقایی این طرح به پایان رسیده و فعالیت خود را هم اکنون در فاز دوم غربالگری ادامه می دهیم، تصریح کرد: تعداد 3 هزارو 412 نفر دانش آموز، 327 نفر همکار فرهنگی و 3 هزارو 412 نفر از اولیا در این طرح مشارکت داشتند.
صاحب همچنین با عنوان اینکه فرهنگیان در این طرح از 6 هزارو 500 نفر ساعت آموزش بر خوردار شده اند، افزود: دانش آموزان و اولیا نیز به ترتیب به میزان 12 هزار نفر ساعت و 70 هزار نفر ساعت از آموزش های این طرح بهره مند شده اند.
وی در ادامه از ثبت 3 هزارو 412 نفر دانش آموز در سامانه همگام خبر داد و گفت: تمامی اعتبارات برای این طرح به مدارس اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار