مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

224 هزار دانش آموز اردبیلی راهی مدرسه شدند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اول مهرماه 224 هزار دانش آموز این استان در مقاطع مختلف استان راهی مدارس شدند.

کد مطلب: ۸۵۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
224 هزار دانش آموز اردبیلی راهی مدرسه شدند

احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار داشت : تمهیدات لازم در زمینه فضاهای آموزشی، تجهیزات و همچنین سازماندهی معلمان انجام شده و از این حیث آموزش و پرورش آمادگی شروع یک سال تحصیلی با نشاط و پویا را دارد .

وی افزود: یکم مهرماه 224 هزار دانش آموز استان اردبیل در مقاطع مختلف استان راهی مدارس شدند که این تعداد دانش آموز و نوآموز در سه هزار و 395 واحد آموزشی با بیش از 12 هزار کلاس درس مشغول تحصیل خواهند بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در سالتحصیلی جدید 19 هزار نفر معلم و مربی در استان اردبیل عهده دار وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان خواهند بود .
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان استقبال از مهرماه را از چند ماه پیش با عنوان پروژه مهر آغاز کرده است و طبق برنامه ریزی مدرسه محوری و نوآوری و خلاقیت از جمله محور های این برنامه بود .

ناصری خاطر نشان کرد: طی امسال 27 طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار 230 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره برداری رسید و 600 واحد آموزشی نیز زیبا سازی، بهسازی و تعمیر شد .

وی از خرید وسایل ورزشی، بهداشتی و آموزشی برای مدارس استان اردبیل به ارزش ریالی بیش از 700 میلیارد ریال طی امسال خبر داد و گفت: تاکنون 12 میلیارد ریال سرانه به حساب مدارس شبانه روزی و عادی در استان پرداخت شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امسال 800 میلیارد ریال از مطالبات فرهنگیان این پرداخت شده است .

وی گفت: امسال هزار و 100 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان اردبیل بازنشسته شده و 700 نفر نیروی جدید جایگزین شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار