نگاهی به بازتاب مسایل مهم روز دنیا در شبکه های اجتماعی

تهران (پانا) - برنامه Doubling Down عنوان برنامه جدید شبکه پرس تی وی است که مسایل مهم روز دنیا را از نگاه کارشناسان خبره هر حوزه مورد بررسی قرار داده و به انعکاس بازتاب این مسایل در شبکه های اجتماعی می پردازد.

کد مطلب: ۸۲۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به بازتاب مسایل مهم روز دنیا در شبکه های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه از تولیدات لندن برای پرس تی وی است و هر قسمت از آن با حضور 2 یا 3 نفر از کارشناسان خبره در استودیو به بررسی یک موضوع مهم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اختصاص دارد.
در این برنامه هر کارشناس به بیان نظراتی که در شبکه اجتماعی خود پیرامون موضوع برنامه عنوان کرده است، می پردازد.
گفت و گوی تلفنی یا گفت و گو از طریق اسکایپ، آیتم بعدی برنامهDoubling Down است که در آن به بحث و تبادل نظر با کارشناس مربوطه در حوزه ای که مساله مورد بررسی برنامه در آن به وقوع پیوسته است، پرداخته می شود.
مخاطبان همچنین در طول برنامه Doubling Down به شبکه های اجتماعی سر می زنند و تحلیل ها و اظهارنظرهای مختلف ارایه شده در مورد موضوع برنامه را مرور می کنند. از دیگر آیتم های این برنامه می توان به پخش پیام های صوتی یا تصویری (اسکایپ) بینندگان پیرامون موضوعات مورد بررسی اشاره کرد.
پخش برنامه Doubling Down که جایگزین برنامه The Big Conversation شده است به تازگی از شبکه پرس تی وی آغاز شده و پنجشنبه ها ساعت 23:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش می شود. تکرار این برنامه نیز جمعه ها ساعت 05:00 و 17:00 و شنبه ها ساعت 11:00 از همین شبکه پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار