پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس سازمان

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس سازمان

متن پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی به این شرح است:

بسم تعالی

بسی مایه بالندگی و افتخار است که در عصر حاکمیت دین توفیق خدمت در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی را نصیب ما معلمان و مربیانی نمود که رهبر فرزانه و گرانقدرش چنان شأن و جایگاهی برایشان قائل بود که خود به دیدار آنان شتافت.

این تدبیر معلم مدار و دور اندیش ایشان آنچنان شور و شوقی وصف‌ناپذیر در کالبد جامعه معلمان دمید که امیدوارتر از گذشته بر این نقش پیامبرگونه خود افتخار کنند.

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برآمده از بطن خواسته‌های این نظام مقدس که همواره خود را رهروی ولایت و خدمتگزار در مسیر دولت تدبیر و امید می‌داند، آمادگی آن را دارد تا در روز 21 اردیبهشت ماه آغاز نوزدهمین سال تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران،‌ ضمن تبریک این فرخنده روز بزرگ به محضر مقام عظمای ولایت، ریاست محترم جمهوری، وزیر ولایتمدار آموزش و پرورش و تمامی مدیران، مربیان و اعضای تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، فرامین ارزشمند معظم له را در دیدار اخیر ایشان با معلمان،‌ سرلوحه عمل خویش قرار داده و در مسیر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان بیش از پیش کوشا باشد.

توفیق روز افزون شما مربیان و اعضای سازمان دانش‌آموزی را در امر خطیر تعلیم و تربیت در سایه سار الطاف الهی و نظر پاک ائمه معصومین (ع) و تحت منویات مقام معظم رهبری از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار