در هفته ی بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت:

آئین باشکوه بزرگداشت مقام معلم درشهرستان سمیرم

سمیرم/اصفهان (پانا) - با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان آئین باشکوه تجلیل از مقام معلّم ، در شهرستان سمیرم، برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آئین باشکوه بزرگداشت مقام معلم درشهرستان سمیرم

آیین بزرگداشت و تجلیل از مدیران و معلمین نمونه ی مرحله ی استانی ، منطقه ای و آموزشگاهی و تعدادی از بازنشستگان شهرستان سمیرم، با حضور محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل ، معاون فرماندار، تعدادی از روسای ادارات و فرهنگیان شهرستان سمیرم در سالن ورزشی 17 شهریور برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه ، از 100 نفر از مدیران و معلمین و معلم یاران نمونه ی استانی ، منطقه ای و آموزشگاهی و 67 فرهنگی بازنشسته با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل ، به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم در این مراسم با تبریک روز معلم و تشکر از فعالیت های بی دریغ معلمان شهرستان برای توسعه آموزش و پرورش بیان داشت:معتقدیم ایران پیشرفته آموزش و پرورش پیشرفته می خواهد نجات ایران وامدار نجات آموزش و پرورش است و برای اینکه به قله ی افتخار که مد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است برسیم مدارس ما باید به سوی پرسشگری،نقادی و شادابی برود.

محمد نادری افزود:اگر جامعه دین مدار،اخلاق مدار و قانون مدار می خواهیم باید به معلم و آموزش و پرورش توجه جدی شود.

در ادامه نادری گفت:ما هم نگرانیم و هم امیدوار،نگران از تبعیض،نگران از عدم تعهد دولت مردان و مجلسیان به وعده هایشان و امیدوار به لطف خدا و همکاران صبور و سخت کوش که ایثارگرانه و فداکارانه به فرایند آموزش و پرورش توجه جدی دارند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین مراسم در سخنانی به جایگاه معلمین اشاره نمود و افزود:تلاش ما براین است تا تکریم از معلم به هفته معلم محدود نشود، بلکه همان طور که جامعه در طول سال از معلم بهره می برد، تکریم او نیز در طول سال مداومت داشته باشد.

محمدی در ادامه هدف از این برنامه ها را ارج نهادن به مقام شامخ بزرگانی عنوان کرد که در تمام عرصه ها و همواره از وجود خود گذشته تا بتوانند به انسانهای دیگری وجود ببخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار