فرمانده انتظامی استان گلستان

سارقان خودرو در گلستان زمین‌گیر شدند

گرگان(پانا)-فرمانده انتظامی استان گلستان از انهدام باند سرقت خودرو و اعتراف سارقان به ۳۷ فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سارقان خودرو در گلستان زمین‌گیر شدند

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت خودرو در برخی از نقاط استان گلستان، به خصوص در ماه‌های پایانی سال گذشته، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: اعضاء این باند با شناسایی خودروهایی که از تجهیزات ایمنی خوبی برخوردار نبودند در یک فرصت مناسب با بازکردن درب خودرو به روش‌های مختلف، اقدام به سرقت آن می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: سارقان پس از سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، آن را در مسیر های منتهی به شهر رها می کردند؛ کارآگاهان پس از مدت ها کار اطلاعاتی دریافتند یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار با یک دستگاه سواری پراید سرقتی در حال حرکت از استان مجاور به استان گلستان است.

سردار جاویدان اظهار داشت: با تلاش و هوشیاری ماموران، خودرو مورد نظر در گرگان مشاهده و بعد از هماهنگی با مراجع قضائی رفت و آمد راننده و سرنشین آن تحت کنترل و مراقبت قرار گرفت.

وی گفت : با استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر سرقتی است که پس از تعقیب و گریز راننده و سرنشین خودرو که هر دو سارق بودند دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به تحقیقات صورت گرفته از متهمان، تصریح کرد : در تحقیقات تخصصی انجام شده ، متهمان به سرقت 37 دستگاه خودرو و 19 فقره قطعات خودرو با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی گفت: همدست دیگر متهمان نیز به همراه 6 مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار