باحضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مراسم معارفه رئیس جدید سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار شد

با حکم رئیس سازمان دانش آموزی کشور، "علی محمد یونسی" به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی منصوب شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه رئیس جدید سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار شد

قاسم علی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه معارفه رئیس جدید سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، بااشاره به این که فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است اظهار داشت: تمرکز مدیران این حوزه در خراسان رضوی بر کیفیت بخشی به برنامه های حوزه پرورشی است و امیدواریم با برنامه ریزی که انجام می شود شاهد رشد مطلوب برنامه ها در این حوزه باشیم.

سازمان دانش آموزی بال اصلی حوزه پرورشی است
وی سازمان دانش آموزی را بال اصلی برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی دانست و گفت : بخش مهمی از برنامه هایی که در حوزه پرورشی اجرایی می شود با مشارکت مستقیم و فعالانه سازمان دانش آموزی است و همین موضوع نشان از اهمیت این حوزه در اداره کل آموزش و پرورش است.
خدابنده باتقدیر از برنامه های اجرا شده در سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در سنوات گذشته ادامه داد: بسیار خوشحالم که امروز با تلاش مدیران پیشین این سازمان شاهد رشد همه شاخص ها در این مجموعه هستیم و امیدواریم با تلاش ریاست جدید سازمان دانش آموزی که خود از بدنه اجرایی سازمان است شاهد ادامه روند رو به رشد این بخش باشیم .

تعلیم و تربیت تمام ساحتی در فضای رسمی محقق نمی شود

در ادامه این مراسم علی نقی یزدان پناه مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در سازمان دانش آموزی گفت: همه آنچه که در مورد سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفته می شود برای این است که خروجی دستگاه تعلیم و تربیت یک انسان کامل، متعادل و با اخلاق باشد و این امر در فضای رسمی محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم مشکلات را برطرف کنیم باید نگرش آموزش و پرورش را به پرورشی معطوف کنیم و این مهم را باید در عمل هم ببینیم خوشبختانه شاهد این بودیم که رئیس سازمان دانش اموزی ارتقا پیدا کرد، اقای مالک اشرفی فردی شفاف و مدیری مقتدر البته در اوج اخلاق است

یزدان پناه گفت: اینکه رئیس سازمان دانش اموزی فردی از درون سازمان است نکته ارزشمندی است چرا که اقای یونسی در این حوزه سابقه طولانی و ارزشمندی دارد.

وی ادامه داد: سازمان دانش اموزی به عنوان بازوی حوزه پرورشی است با انعطاف پذیری که در اساسنامه خود دارد می تواند خیلی از کار های مهم را انجام دهد، به دنبال این هستیم که سازمان را به سمت ماموریت اصلی اش که کار تربیتی است ببریم.

توجه به تشکل های دانش آموزی رمز پیروزی فعالیت های پرورشی در مدارس است

محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور نیز در این مراسم گفت: توجه به تشکل های دانش آموزی رمز پیروزی فعالیت های پرورشی در مدارس است بهره گیری از خود دانش اموز در فعالیت های مدرسه کمک شایانی به مربی تربیتی و دانش اموز است. هر کدام از تشکلها، فعالیت های خودشان را دقیق و مشخص می شناسند

وی ضمن تبریک انتصاب علی محمد یونسی گفت: انتظار ما توسعه فعالیت های سازمان دانش اموزی در کف مدارس است. باید فعالیت های سازمان هدف دار و عملیاتی شده و منش های تشکیلاتی در دانش اموزان نهادینه شود.

منش های سازمان دانش آموزی شش ساحت تعلیم و تربیت را پوشش می دهد

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز ضمن تبریک انتصاب علی محمد یونسی گفت: ایشان از جانبازان و ایثارگران سرافراز دفاع مقدس و از مجرب ترین مربیان تشکیلاتی و اردویی کشور است.

وی با بیان اینکه منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی شش ساحت تعلیم و تربیت را پوشش می دهد، گفت: ما در سند تحول بنیادین هم به دنبال تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستیم که منش های سازمان این مهم را دربر می گیرد.

تلاش می کنیم فعالیت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی پر شور تر از گذشته ادامه داشته باشد

علی محمد یونسی رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی نیز گفت: معیار کار من در تمام فعالیت های سازمان رعایت قانون است و انشالله با تعامل درون سازمانی و برون سازمانی تلاش می کنیم فعالیت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی پر شور تر از گذشته ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت ها علیرضا مالک اشرفی رئیس سابق سازمان دانش آموزی استان که به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی منصوب شده است، حکم انتصاب علی محمد یونسی به عنوان رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان و همچنین به عنوان رئیس اداره فعالیت های دانش آموزی به وی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار