باحضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان انجام شد :

تجلیل از بانوان فرهنگی شهرستان خلیل آباد

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش تجلیل از بانوان فرهنگی شهرستان خلیل آباد گفت : معلمی یک شغل و حرفه هنرمندانه است.

کد مطلب: ۸۱۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بانوان فرهنگی شهرستان خلیل آباد

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این سازمان که برای شرکت در همایش بزرگ فرهنگیان در هفته بزرگداشت مقام معلم به شهرستان خلیل آباد سفر کرده بود ، درجمع بانوان فرهنگی این شهرستان گفت : معلمی یک شغل و حرفه هنرمندانه است ومهمترین کارکرد آن ، جامعه پذیرنمودن دانش آموزان است .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش مهم آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه جامعه هم اشاره ای داشت و تاکید کرد : معلم به عنوان رکن مهم نظام تعلیم و تربیت در پرورش نسل آینده کشور نقش بی بدیلی دارد و بسیارمهم است که تلاش ها و خدمات فرهنگیان نه تنها در هفته بزرگداشت مقام معلم بلکه در طول سال و توسط همه اقشار جامعه ارج نهاده شود.

صداقتی مدیرآموزش وپرورش خلیل آباد هم در این مراسم گفت : در اهمیت مقام و منزلت معلم همین بس که معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند و خداوند در قلب نازنین پیامبر خود اولین کلمه ای که در غار حراء نازل کرد تبین جایگاه علم است.

وی با تاکید بر اینکه راه رستگاری انسان ها از مسیر علم و دانش و تدبر در دستورات الهی و دینی می گذرد، خاطرنشان کرد: معلمان ما باید در جهت تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی برای عرصه های مدیریتی کشور تلاش کنند.

شایان ذکراست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همچنین باحضور درمنزل معلم شهید علیرضا پرهیزگار ، باپدرومادر این شهید والامقام دیدار و از رشادت ها ودلاورمردی های این معلم شهید تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار