معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: آموختن " فکر کردن، استدلال و نتیجه گرفتن" مهم ترین رسالت معلمان

تبریز (پانا)- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین رسالت معلمان امروزه آموختن فکر کردن، استدلال کردن و نتیجه گرفتن برای دانش آموزان می باشد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: آموختن " فکر کردن، استدلال و نتیجه گرفتن" مهم ترین رسالت معلمان

رحیم شهرتی فر در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان آذربایجان شرقی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه " پارسایان کسانی هستند که چشم و گوش خود را مشغول علم نافع می کنند"، بیان کرد: مهم ترین رسالت معلمان امروزه آموختن فکر کردن، استدلال کردن و نتیجه گرفتن برای دانش آموزان می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به دو موضوع ثروت و قدرت اشاره کرده و گفت: موضوع تحسین برانگیز معرفت در کنار این دو موضوع قرار دارد که در صورت وجود آن عدالت حاکم شده و قدرت و ثروت خوب جلوه می کند.

شهرتی فر در تصریح دو مطلب قبلی ادامه داد: گسترش علم بایستی به گسترش اخلاق در جامعه منجر شود که نگه داشت نیروی انسانی متخصص بایستی در برنامه مسئولین ارشد قرار بگیرد.

وی ضمن تذکر بر اینکه معلمان باید از آموختن علم لاینفع به دانش آموزان پرهیز کنند، بر استفاده از نظر متخصصان در اداره کشور تاکید کرد و ادامه داد: علم بایستی سیاست را بگرداند و اگر برعکس باشد جامعه توسعه نخواهد یافت.

مراسم تجلیل از 39 معلم نمونه استان آذربایجان شرقی در سال 1397، صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز با حضور مسئولین ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

گفتنی است، در این آیین از 39 معلم نمونه استان، یک معلم نمونه کشور و 17 معلم ستادی و اقماری از دانشگاه فرهنگیان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار