مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش کریم از مقام معلم ناحیه ۱ ری:

رویکرد آموزش و پرورش تغییر از محفوظات محوری به سمت مهارت آموزی است

شهرری (پانا) - مراسم تجلیل از معلمین نمونه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش تغییر از محفوظات محوری به سمت مهارت آموزی است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم تجلیل از معلمین نمونه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تبریگ هفته مقام شامخ معلم، اظهار داشت: استاد شهید مطهری در کنار امام خمینی(ره) نقش مؤثری در تبیین تئوری جمهوری اسلامی داشت و تآلیفات برجسته این استاد بزرگ منبع بسیار موثری برای دانش آموزان و فرهنگیان است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی از مهمترین سرمایه های هر جامعه ای است ، تاکید کرد: تربیت و آماده سازی این سرمایه بزرگ به عهده معلمین است و از این رو باید به نقش انسان سازی معلم در جامعه توجه ویژه نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد:فرهنگ عمومی جامعه ما امروز نیازمند تقویت است و ما باید تلاش کنیم تا بستری برای آموزش مهارت های زندگی ،ارتقای فرهنگی، مشورت کردن و استفاده از نظرات دیگران در مدارس فراهم شود.

فولادوند با اشاره به تغییر رویکرد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید از محفوظات محوری به مهارت محوری و کار بردی کردن آموزش ها ، تصریح کرد:آموزش مهارت های زندگی در مدارس باعث تصمیم گیری مناسب دانش آموزان درهنگام مواجه با مشکلات می باشد، که نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار