نامزد شهرداری تهران: اهل معامله نیستم، اهل تعاملم

تهران (پانا) - نامزد شهرداری تهران گفت من به هیچ عنوان اهل معامله نیستم بلکه اهل تعاملم.

کد مطلب: ۸۱۹۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نامزد شهرداری تهران: اهل معامله نیستم، اهل تعاملم

محمود حسینی در واکنش به سوالات اعضای شورای شهر در رابطه با نحوه تعامل با ارکان نظام و اینکه آیا تحت تاثیر تصمیمات حزبی قرار خواهد گرفت یا خیر گفت: تهران یک ابرشهر و پایتخت است بنابراین نباید نگاهی غیرتعاملی داشته باشیم. تعامل است که اصل محسوب می‌شود و باید سازوکار این تعامل تعریف شود اما برخی افراد پشت برخی از عبارات همچون مبارزه با فساد (به دنبال منافع اقتصادی و فردی خود) هستند.

وی افزود: من به هیچ عنوان اهل معامله نیستم بلکه اهل تعاملم. اجازه نداریم حق مردم شهر را به این و آن ببخشیم.

حسینی در ادامه به تاریخ ورود دموکراسی در کشور و رویکردهای متفکران ایرانی در این باره اشاره کرد و افزود: در هر حال احزاب می‌توانند برنامه دهند و کاربرد حزب این نیست که فقط در انتخابات وارد شوند. حزب می‌تواند برنامه دهد و کادرسازی کنند. اگر حزب نباشد قانون ثروت و قدرت حاکم می‌شود. از نظر من باید در شهرداری تهران، مرکز ارزیابی مدیران راه بیفتد و مدیرانی را تربیت کند و هر کس که می‌خواهد روی کرسی مدیریت بنشیند از این مرکز عبور کند. ملاک من شایستگی است.

وی درباره اظهارات خداکرمی در خصوص استخدام اصفهانی‌ها گفت: من 20 سال است که در تهران زندگی می‌کنم و ملاکم برای انتصابات شایستگی است.

حسینی افزود: برای افزایش تعامل و گفت‌وگو پیشنهاد ما بسترسازی برای فناوری اطلاعات است و برای حل معضل کم‌آبی نیز می‌توانیم از فناوری آبیاری قطره‌ای استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار