رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت یزد: محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود

یزد (پانا) - رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت استان یزد با اشاره به اینکه محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود، گفت: سعی داریم این محصولات را ارزان‌تر کنیم تا مشکلی برای شهروندان عزیز پیش نیاید.

کد مطلب: ۸۱۹۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت یزد: محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود

"سید ضیاء فروزانی" با اشاره به اینکه در محصولات لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم، گفت: برخی از شرکت‌های شیر پاستوریزه بعضی از محصولاتشان را یا خودسرانه و یا با مجوز 2 تا 3 درصد گران کرده‌اند.

وی در خصوص حداکثر و حداقل قیمت لبنیات موجود در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها افزود: پنیر پاستوریزه از نه هزار و 500 تا 11 هزار، پنیر 450 گرمی از 450 تا 600، کره 100 گرمی هزار و 100، کره 50 گرمی 950، کره 25 گرمی 850، کره 20 گرمی 600، ماست کیلویی دو هزار و 500، شیر کیلویی هزار و 700 تومان است.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی افراد خودشان دامداری دارند و خودشان شیر را تهیه می‌کنند و یا مستقیم شیر را عرضه می‌کنند، این محصول لبنی را هزار و 600 تا هزار و 700 می‌فروشند.

فروزانی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان محصولات لبنی به‌هیچ‌عنوان گران نمی‌شود، اظهار داشت: سعی ما بر این است که این محصولات را ارزان‌تر کنیم تا مشکلی برای شهروندان عزیز پیش نیاید.

وی بابیان اینکه نظارت کامل داریم تا محصولات لبنی گران نشود و شهروندان راحت‌تر محصولات لبنی را خریداری کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه نرخ محصولات لبنی مشخص است، مغازه‌دار باید فاکتور بگیرد و در مغازه 10 تا 12 درصد طبق فاکتور آن را حساب و محصولات لبنی را به مردم عرضه کنند.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت یزد در پایان خاطرنشان کرد: اگر مغازه‌داری بخواهد محصولات لبنی را گران کند باید مجوز از سازمان صنعت معدن و تجارت داشته باشد و بدون مجوز نمی‌توانند محصولی را گران کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار