صداوسیمای یزد با برنامه‌ای متنوع مهمان خانه‌های مردم روزه‌دار است

یزد (پانا) -مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد از آمادگی کامل صداوسیمای مرکز یزد برای انعکاس حال و هوای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: صداوسیمای یزد با برنامه‌ای متنوع مهمان خانه‌های مردم روزه‌دار است.

کد مطلب: ۸۲۲۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
صداوسیمای یزد با برنامه‌ای متنوع مهمان خانه‌های مردم روزه‌دار است

با اشاره به آمادگی صداوسیمای مرکز یزد برای انعکاس حال و هوای ماه مبارک رمضان، گفت: اصل برنامه‌ها در صداوسیما مرکز یزد برای انعکاس حال و هوای رمضان بیشتر متمرکز بر برنامه‌های سحر و افطار است؛ چنانچه سعی بر این است که در ضمن ایجاد شور معنوی متناسب با ماه مبارک رمضان در مباحث موردنیاز جامعه نیز اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: صداوسیمای مرکز یزد در ایام ماه مبارک رمضان با تولید و پخش برنامه‌های متنوع میهمان خانه‌های مردم روزه‌دار است؛ لذا در راستا درصدد این هستیم تا برنامه‌ها در عین حفظ شور معنوی، دارای نشاط و شادابی لازم نیز باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد بابیان اینکه برنامه‌های افطار ماه رمضان سال جاری در سیما مانند دو سال گذشته اختصاص به بحث کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دارد، اظهار داشت: این برنامه‌ شاخص ویژه افطار، یک ساعت مانده به لحظه افطار در سیمای یزد پخش خواهد شد و باید توجه داشت که همان‌گونه که در سال گذشته نیز در این راستا پویش مردمی راه‌اندازی شده بود، این مسئله نیز در سال جاری ادامه دارد.

پهلوانیان با اشاره به‌ویژه برنامه‌های سیمای مرکز یزد در ماه مبارک رمضان در بخش سیما، تصریح کرد: سیمای مرکز یزد با پخش ویژه‌برنامه زنده «تا سپیده» ویژه سحر از ساعت سه تا چهار و نیم صبح با بخش‌هایی از قبیل دعای سحر، سخنان آیت‌الله مدرسی، مناجات و دعای بزرگان و همچنین با پخش برنامه زنده «ماه مهربانی» ویژه افطار از ساعت 19 تا 20 با بخش‌هایی از قبیل نیایش، موسیقی، پیام پزشکی میهمان‌ خانه‌های مردم روزه‌دار یزدی است.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین در بخش سیما پخش زنده ترتیل قرآن کریم از برنامه «گلستان نور» از ساعت 17:30 تا 18:30 از سید جعفر محمد (ع) و برنامه «به افق بهشت» با پرداختن به بحث‌های احکام از ساعت 12:15 تا 12:45 و همچنین برنامه کلام بزرگان با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد از ساعت 21 تا 21:20 تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری درصدد این هستیم تا سطح کیفی برنامه‌ها را نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم، اذعان کرد: درصددیم تا در ایام عادی ماه مبارک رمضان سریال دردسرهای عظیم پخش شود و همچنین در ایام عزاداری مقارن با لیالی قدر، یکی مینی سریال متناسب با این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در پایان با اشاره به‌ویژه برنامه‌های صدای مرکز یزد، عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز یزد در بخش صدا با برنامه زنده «نجوای سحری» ویژه سحر از ساعت سه تا چهار و نیم سحر در اختیار شنوندگان یزدی در ماه مبارک رمضان است؛ همچنین در لحظه افطار ماه مبارک برنامه «شهر یزدان» از ساعت 18:30 تا 20:30 و جمع خوانی قرآن کریم از ساعت سه تا چهار عصر تقدیم مخاطبان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار