سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش:

لزوم رفع تبعیض بین فرهنگیان و سایرکارمندان/ شهید مطهری، مدافع اسلام و عدالت بود

سمنان (پانا) _ وزیر اسبق آموزش و پرورش در یادواره بزرگداشت مقام معلم در استان سمنان گفت: استاد شهید مطهری، الگوی دفاع از اسلام و طرفداری از عدالت بود.

کد مطلب: ۸۱۹۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم رفع تبعیض بین فرهنگیان و سایرکارمندان/ شهید مطهری، مدافع اسلام و عدالت بود

سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش کشور در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان سمنان، ضمن بیان خاطره ای از رویکرد واقعی استاد مطهری در رابطه با رویکرد اسلام درباره حجاب، گفت: مقابله امروز ما با دشمنان در جنگ نرم بسیار مشکل تر از جنگ سخت با دشمنان است.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی در کشور مشکلاتی داریم ولی نیاز است همه در کنار هم تلاش کنیم تا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم تحقق عدالت در کشور به منظور کسب رضایت عمومی، اظهارکرد: همه امور باید به نفع مردم باشد، همه مشکلات داخلی کشور با 2 شرط مدیریت درست و انتخاب مدیرانی که به دنبال منافع مالی نباشد قابل حل است.

اکرمی ادامه داد: در ابتدای انقلاب، انتخاب مسئولان بر اساس درست‌کاری و ساده‌زیستی بود و مدیران کارآمد در ابتدای انقلاب به دنبال حقوق بیشتر و منفعت مالی نبودند.

وی با یادکرد از 2 تن از شاگردانش به نام های سیدرضا و سیدحسین دیباج که در زیر شکنجه ها به مقام شهادت نائل آمدند، بیان کرد: پیام شهدا باید در شرایط کنونی حفظ شود و مردم وظیفه دارند در برابر تمام فشارهای دشمنان مقاومت کنند.

اکرمی وزیر اسبق اموزش و پرورش، تبعیض را یکی از مشکلات اجتماعی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: تبعیض در تمام اقشار از جمله معلمان باید برطرف شود.

وی با تاکید بر لزوم تحقق عدالت در کشور به منظور کسب رضایت عمومی، اظهارکرد: همه امور باید به نفع مردم باشد، همه مشکلات داخلی کشور با 2 شرط مدیریت درست و انتخاب مدیرانی که به دنبال منافع مالی نباشد، قابل حل است.

سید کاظم اکرمی از مهر 1363 تا شهریور 1367 ، عهده دار وزارت آموزش و پرورش بود که با هدف تجلیل از مقام معلمان در آیین بزرگداشت مقام استاد مطهری در سمنان حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار