مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تکریم از معلم باید به گفتمان قالب جامعه تبدل شود / برنامه‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین است

سمنان (پانا) _ سی و چهارمین یادواره بزرگداشت شهید مطهری و مقام معلم در استان سمنان، با حضور کاظم اکرمی و محمود فرشیدی وزرای اسبق آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم از معلم باید به گفتمان قالب جامعه تبدل شود / برنامه‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین است

محمد دستورانی صبح امروز در آئین سی و چهارمین یادواره بزرگداشت شهید مطهری و مقام معلم، اظهار داشت: معلمان نجیب و با فضیلت‌ترین قشر جامعه هستند.

وی با بیان اینکه معلمان استان سمنان با عشق به تعلیم و تربیت چراغ آموزش‌وپرورش را در یک هزار مدرسه و 5 هزار کلاس درس استان سمنان روشن نگه داشته اند، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی تکریم و تجلیل از معلم را به یک گفتمان قالب در استان تبدیل کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری، رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال جدید است، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای ایرانی، ایجاد امید و نشاط در مدارس دو رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت است که امسال به‌صورت جدی در تمام فعالیت‌ها پیگیری می‌شود.

دستورانی با تأکید بر اینکه اجرای سند تحول بنیادین در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: بر اساس سند تحول بنیادین دانش آموزان را به مراتبی از حیات طیبه می‌رسانیم تا شرایط جامعه را بر فراز حکومت عدل جهانی آماده کنند.

وی از برگزاری 120 برنامه و 16 همایش متمرکز به مناسبت هفته معلم در استان سمنان خبر داد و گفت: اخلاق، معنویت و مهارت و خلاقیت کلیدواژه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان در سال جدید است.

وی ابراز داشت: حضور وزرای بعد از انقلاب در مراسم گرامیداشت هفته معلم به ابتکار استاندار سمنان، از ویژگی‌های بارز این هفته است.

شایان ذکراست؛ استان سمنان در هفته معلم، میزبان وزرای اسبق آموزش‌وپرورش و سایر مسئولان ارشد کشوری در این وزارت خانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار