نقوی حسینی پاسخ داد:

آیا در شورآباد تهران فعالیت هسته‌ای صورت می‌گیرد؟

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی خارج از دوربین‌های آژانس بین‌المللی اتمی فعالیت هسته‌ای ندارد.

کد مطلب: ۸۱۹۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آیا در شورآباد تهران فعالیت هسته‌ای صورت می‌گیرد؟

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به اظهارات مضحک رسانه‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر دسترسی به آرشیو پنهانی از فعالیت هسته‌ای ایران در شورآباد تهران گفت: نمایش مضحک صهیونیست‌ها تنها ادعایی است که بیش از یک نمایش کمدی ارزش ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تنها مرجع رسمی راستی آزمایی فعالیت های هسته ای کشورمان آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

وی افزود: اگر کسی سند، مدرک و اطلاعاتی دارد که ایران خارج از دید آژانس فعالیت هسته ای د ارد لازم نیست با نمایش کمدی در تلویزیون نشان دهد بلکه می تواند اسناد خود را به آژانس ارائه کند تا مورد راستی آزمایی واقع شود.

نقوی حسینی در ادامه با بیان اینکه اقدام رژیم صهیونیستی در دسترسی به 55 هزار صفحه سند در خصوص فعالیت هسته ای ایران اساسا کذب بوده و اساس اطلاعات آن بی بنیان است، خاطرنشان کرد: اگر چنین اطلاعاتی وجود دارد آن را به آژانس بدهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا جمهوری اسلامی فعالیت هسته‌ای در شورآباد تهران دارد یا خیر، عنوان کرد: ما هیچ نوع فعالیت هسته ای در هیچ نقطه کشور خارج از دوربین های آژانس نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار