مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:

پیام اصلی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درس زندگی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیام اصلی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درس زندگی است.

کد مطلب: ۸۱۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام اصلی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درس زندگی است

محمد جعفری درچهارمین دوره اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان شهر آبی بیگلو شهرستان نمین اظهار داشت: المپیاد ورزشی در واقع فرصت ارزشمندی در راستای شناسایی استعدادها و پتانسیل دانش آموزان بوده که با بهره گیری از مربیان توانمند و هدایت صحیح می توان آینده ورزش کشور را تضمین نمود .

وی ضمن تجلیل از برنامه ریزی اصولی و اجرای کامل المپیاد درون مدرسه ای ، پویایی ، شادابی و نشاط دانش آموزی را از محورهای کلیدی این طرح ملی عنوان نموده ، تصریح کرد: در ایجاد مدرسه دوست داشتنی با رویکرد یادگیری مهارتهای زندگی نقش مؤثری را ایفا می نماید .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی جامع از روند اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان ، شاخص های ارزیابی شده از سطح مدارس را موفق توصیف و مهم ترین اثر آن را کاربردی نمودن ساختار ورزش در سطح مدارس اعلام نمود .

منصور صاحب افزود : مهمترین هدف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اجرای کامل ساحت زیستی و تربیت بدنی بر اساس سند تحول بنیادین می باشد که به درستی در سیاست های کلان دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار