پیام مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت قهرمانی تیم لرستان درمسابقات جهانی کشتی دانش آموزی

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان قهرمانی ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزی در مراکش، را تبریک گفته و به همین مناسبت پیامی صادر کرد .

کد مطلب: ۸۱۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت قهرمانی تیم لرستان درمسابقات جهانی کشتی دانش آموزی

متن پیام رضا زینی وند مقدم به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

رویش جوانه‌های خودباوری در نسل‌های متوالی نوید فتح قله‌های بلند است که صد البته فرزندان این دیار شایستگی قرار گرفتن بر فراز آنها را در همه عرصه‌ها دارند.

موفقیت ارزشمند تیم لرستان که به‌عنوان نماینده کشورمان در پیکارهای جهانی کشتی دانش آموزی که در کشور مراکش برگزار شد، نشان از شایستگی و توانمندی فرزندان برومند این مرز و بوم دارد.

این افتخار بزرگ حاصل ممارست، تلاش و انگیزه آینده‌سازان کشور بوده و بدون تردید پرورش استعدادها در آموزش و پرورش اعتلای کشور در همه عرصه‌ها را به‌دنبال دارد.

با توجه به ظرفیت‌های لرستان، برای اعتلای ورزش دانش آموزی به‌طور جد تلاش می‌کنیم و بدون تردید در آینده موفقیت‌های ورزش دانش‌آموزی استان بیشتر خواهد شد.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های مربیان، دست‌اندرکاران و به‌ویژه دانش‌آموزان عزیزم، این موفقیت غرورآفرین را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش، خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی استان و کشور، نماینده معزز ولی فقیه و استاندار فرهیخته لرستان، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مردم شریف لرستان تبریک عرض می‌کنم و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

رضا زینی وند مقدم
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار