به مناسبت بزرگداشت روز معلم:

از معلمان روستای قمصرشهرری تجلیل به عمل آمد

شهرری (پانا)- آئین تجلیل از مقام شامخ استاد مطهری و بزرگداشت روز معلم با حضور اعضای شورای اسلامی و دهیار قمصر از توابع شهرری در مدارس این روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از معلمان روستای قمصرشهرری تجلیل به عمل آمد

اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه این دیدارها با تبریک اعیاد شعبانیه و تجلیل از مقام شامخ معلم گفت:معلمی شغل انبیاست چرا که راز ماندگاری انبیا در تعلیم و تربیت انسانهاست و اوست که تاثیر در اندیشه و خرد دارد و افکار را جهت می دهد.
وی در ادامه با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه جامعه به خدمات دولت‌های بعد از انقلاب تاکنون در حوزه آموزش‌ و پرورش پرداخت و افزود: دولت تدبیر و امید نیز به‌رغم تمام کمبودهای منابع و امکانات اعتباری اما با مدیریت صحیح نگاه ویژه‌ای به تعلیم و تربیت، تأمین زیرساخت‌های مدارس و سایر حوزه‌ها داشته است.
یاسر حیدری عضو شورای اسلامی قمصر و نماینده فرهنگی شورا تکریم و ادای احترام به معلم را احترام به علم ودانش وروشنی دانست وگفت: روز معلم بزرگداشت عشق و ایثارگری معلمانی است در راه تعلیم و تربیت نسل آینده تلاش می کنند و بی هیچ ادعایی به خدمت می پردازند معلمی که چون شمع می سوزد تا دیگران را بسازد .
حیدری در ادامه سخنان خود به حدیثی گهربار از پیامبر اکرم(ص)اشاره کرد و گفت: بخشنده ترین کس در عالم خداوند متعال است و بخشنده ترین فرزند آدم من پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) هستم و بعد از من بخشنده ترین کسی است که علم ودانش را به دیگران بیاموزد یعنی شما معلمین عزیز.
وی افزود: هرچیز زکات دارد و زکات علم نشر آن است که شما فرهنگیان عمر خود را صرف پرداخت زکات علم و دانش نموده اید و درود خدا برشما که دراین مسیر حرکت می کنید و این توفیقی است که برای علم آموزی به دست آورده اید مطمئن باشید که این یک موهبت الهی است که خداوند متعال به شما عطا نموده است و باید افتخار کنید که دراین مسئولیت و جایگاه قرار گرفته اید .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار