سخنگوی ناجا اهداف نشست فصلی فرماندهان ناجا را تشریح کرد

تهران (پانا) - معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، بررسی عملکرد یکساله، تبیین و اعلام اولویت برنامه های امسال و هدف از برگزاری نشست فصلی فرماندهان ناجا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۱۹۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی ناجا اهداف نشست فصلی فرماندهان ناجا را تشریح کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سردار «سعید منتظرالمهدی» روز شنبه در حاشیه برگزاری این نشست، اظهارداشت: گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی در محل ستاد ناجا با هدف بررسی برنامه های سال 1397 آغاز شد.

وی افزود: در این نشست، فرمانده نیروی انتظامی بر افزایش توان رزم و عملیاتی و تقویت مرزبانی، یگان های ویژه و یگان امداد در ناجا، ارتقاء کیفی و کمی و تحول اساسی در حوزه ماموریت کلانتری و پاسگاه ها به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در امور مراجعان تاکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پیشگیری اجتماعی و انتظامی در مواجهه با پدیده ها و آسیب های اجتماعی در فضای مجازی و واقعی؛ تشدید مقابله با کالای قاچاق و ارز در ابعاد مختلف و همت مضاعف برای کاهش جان باختگان سوانح رانندگی و نیز تعیین سهم و مسئول سازی دستگاه های مرتبط در این امر از دیگر اولویت های مطرح شده از سوی فرمانده ناجا به شمار می آید.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مواد مخدر و تشدید مقابله در مرزهای شرقی کشور با اولویت سیستان و بلوچستان از دیگر تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار