رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد

تربیت دبیر فنی و استادکار هنرستان‌ها توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از انعقاد تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش برای تربیت دبیر فنی و استادکار هنرستان‌ها از سوی این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دبیر فنی و استادکار هنرستان‌ها توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای

ابراهیم صالحی عمران در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که برای جذب نیرو از طریق دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تزریق آن‌ها به وزارت آموزش و پرورش چه فعالیتی انجام داده‌اید اظهار کرد: در این رابطه با وزارت آموزش و پرورش جلساتی را برگزار کردیم که این وزارتخانه نیز از موضوع جذب نیرو استقبال کرد.

وی با بیان اینکه پیش نویس تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیرو آماده شده است ادامه داد: بحث تربیت دبیر فنی و استادکار یکی از موضوعات ذکر شده در این تفاهم نامه است که آموزش و پرورش برای توسعه رشته‌های هنرستان‌ها نیاز به معلم فنی دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند نیاز به نیروی انسانی و معلم را برطرف کند بنابراین ما اعلام آمادگی کردیم تا به تفکیک دختران و پسران در آموزشکده‌ها برای آموزش و پرورش نیرو تربیت کنیم.

صالحی عمران در پاسخ به این سوال که این تفاهم نامه چقدر می‌تواند به تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش کمک کند گفت: این موضوع در تامین نیروی انسانی این وزارتخانه بسیار موثر است که با توجه به رغبت بیشتر می‌توان از آمادگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار