رئیس هیأت اتومبیل رانی و موتور سورای بیجار: اولین دوره همایش ماشین‌های اسپورت،کلاسیک و آفرود در شهرستان بیجار برگزار شد

بیجار(پانا) - رئیس هیأت اتومبیل رانی شهرستان بیجار ا عنوان کرد:با شرکت بیش از 70 ماشین اولین همایش ماشین های اسپرت،کلاسیک،آفرود و تیونینگ با شرکت بیش از 70 ماشین در پارک شاهد بیجار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیأت اتومبیل رانی و موتور سورای بیجار:  اولین دوره همایش ماشین‌های اسپورت،کلاسیک و آفرود در شهرستان بیجار برگزار شد
رئیس هیأت اتومبیل رانی و موتور سورای بیجار گفت:اولین دوره همایش ماشین های اسپورت،کلاسیک و آفرود در شهرستان بیجار برگزار شد.
محسن افشاریان رییس هیات اتومبیل رانی شهرستان بیجارعنوان کرد:اولین همایش ماشین های اسپرت،کلاسیک،آفرود و تیونینگ در پارک شاهد بیجار برگزار شد.
افشاریان در ادامه تاکید داشت:بیش از ۷۰ ماشین از شهرهای همجوار و بیجار در این همایش شرکت کردند هدف از برگزاری این همایش ها تخلیه انرژی و هیجان جوانان است.
وی اظهار داشت: افرادی که برای زیبایی ماشین هایشان هزینه کرده اند و نمی‌توانند ماشینهایشان را در مکان های عمومی و خیابان ها نمایش دهند میتوانند در این همایش ها ماشین های خود را به مردم معرفی کنند.
افشاریان رییس هیات اتومبیل رانی بیجار در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم بسیار عالی بود و اگر استقبال شرکت کنندگان بیشتر باشد انشالله در فصل تابستان اقدام به برگزاری همایش خودرو های کلاسیک و از شهرهای بزرگتر ایران دعوت میکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار