فرماندارشهرستان بهارستان:

منابع انسانی یک کشور در ردیف ذخائر گرانبهای یک سرزمین است

بهارستان(پانا)- مراسم تقدیر از مقام آوران ورزشی و نخبگان جوان علمی، فرهنگی و اجتماعی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بهارستان در سالن همایش کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
منابع انسانی یک کشور در ردیف ذخائر گرانبهای یک سرزمین است

در این مراسم بیژن سلیمان پور، فرماندار شهرستان بهارستان در سخنانی اظهار داشت: ما در یک جامعه دینی زندگی می کنیم و افتخار می کنیم که اسلام و قرآن کریم را در بخش های فرهنگی، هنری، اقتصادی، علمی و ورزشی سرلوحه قرار می دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: قهرمان و نخبه شدن پیش از اینکه به امکانات مربوط باشد ،به انتخاب و اراده انسان بستگی دارد که نمونه اش شما جوانانی هستید که به دلیل اراده مستحکم تر نسبت به امکانات و سرانه پایین شهرستان در مراسم حضور دارید.

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: نخبگان جوان ما نعمت های نفیس خداوند در حق ملت ایران هستند وبسیاری از کشور ها از لحاظ کمی و کیفی چنین نعمت و ذخیره ای رادراختیار ندارند، افزود،ما خداوند راشاکریم که شهرستان بهارستان در چند سال اخیر با تلاش همه مسئولین در ریل توسعه و پویایی قرار گرفته و امید آن میرود که انشاءالله در سال های آینده از منزلت ارزشمندی و چه بسا در تراز مقام اول استان تهران قرار بگیرد.

فرماندار بهارستان تصریح کرد: اگر ما عدالت را صرفا یک بحث اقتصادی یا سیاسی تلقی نکنیم و مبنای عدالت را انسان قرار بدیم، متاسفانه شهرستان بهارستان نتوانسته سیاست ها و برنامه های عدالت محور کشور را متناسب با شاخص جمعیتش را به کار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: به کار گیری برنامه عدالت محور، مطالبه مردم بهارستان و وظیفه ما مسئولین است و انشاءالله با وحدت و همدلی بین مسئولین و خدمت گذاران این شهرستان این حرکت را آغاز کنیم و با قدرت به پیش برویم.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار