مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک :

روز معلم، روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم، روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری است

کد مطلب: ۸۱۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
روز معلم، روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری است

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت .

نیکبخت اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن 12اردیبهشت ماه ،یاد وخاطره اسوه علم و تقوا معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم مشتـــــــاقانه منزلت بی بدیل تان را ارج نهاده، خالصانه ترین تکریم خود را به پیشگاه شما همـــــــــکاران والامقام تقدیم می نمایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: روز معلم، روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری است که سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد.

وی بیان داشت: هفته بزرگداشت مقام معلم را در حالی به جشن می‌نشینیم که اولین روز این هفته ارزشمند، متبرک به میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است.

این مسوول افزود: این موهبت کم‌نظیر را به فال نیک گرفته بر خود لازم می‌دانم تا در کمال ادب و احترام این روز را به همکاران فرهنگی شهرستان قرچک تبریک عرض نموده و وامیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده، در راستای اعتلای کشور و خدمت به آینده سازان میهن عزیز اسلامی موفق و مؤید باشید.

/خبرنگار :توحید عظیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار