استاندار البرز: معلمان باید در تمامی ایام تکریم شوند

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان با ضعف جدی مواجه است که برای این امر امسال درصدد ایجاد تحولاتی بزرگ و تاثیرگذار هستیم.

کد مطلب: ۸۱۸۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: معلمان باید در تمامی ایام تکریم شوند

محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز و هفته معلم افزود: معلمان شمع‌گونه، تمام وجود خود را برای تربیت و پرورش آینده‌سازان کشور صرف می‌کنند و همه ما مدیون آنها هستیم.

وی ادامه داد: طی ابلاغی به فرمانداران و مسئولان و همچنین شهرداری‌های استان، مساعدت، همراهی و حضور فعال در مراسم مربوط به روز معلم را خواستار شدیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: به رغم تحولات مثبت در افزایش حقوق معلمان در سال های اخیر، تمامی مردم و مسئولان بر این امر آگاهی دارند که حقوق و دستمزد فرهنگیان در مقابل وظایف خطیر و حساسیت کاری آنها،کم است ولی دولت برنامه های بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

نجفی با اشاره به ضعف در زیرساخت های آموزشی استان و ضرورت جلب توجهات ملی و خیرین به این بخش گفت: شرایط البرز در حوزه زیرساخت های آموزش و پرورش به گونه ای است که باید به صورت عملیاتی وارد میدان شد و با شعار و وعده کارها پیش نمی رود.

نجفی ضمن قدردانی از حضور موثر و چشمگیر خیرین مدرسه ساز در استان افزود: خیرین همواره در صف اول خدمتگزاری به مردم حضور دارند، درحالی که این امر در حوزه وظایف آنها نیست از این رو چنین حضوری که بدون چشمداشت است باید ارج نهاده شود چراکه خیرین بجز تکریم انتظار دیگری ندارند.

وی گفت: امسال با جدیت بیشتری درصدد تحقق تحولات بزرگ در حوزه آموزش و پرورش استان و تقویت زیرساخت ها هستیم و برای این امر چشم انداز ترسیم کرده ایم.

وی به طرح نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) که در جلسه مطرح شد، اشاره کرد و افزود: با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، این طرح بسیار حائز اهمیت است و نباید بسادگی از آن گذشت، از این رو باید طی جلسات تخصصی به این طرح پرداخت.

استاندار البرز با بیان اینکه نظرآباد پایلوت اجرای طرح نماد شده ادامه داد: برای این امر جلسه ویژه ای در نظرآباد همراه با بازدید میدانی، پیش بینی شود.

وی گفت: البرز آمادگی اجرای طرح های پایلوت در حوزه آموزش و پرورش را دارد بنابراین ضرورت دارد که شرایط و زیرساخت ها از سوی اداره کل مربوطه در این حوزه فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار