نمایشگاه عکس در بوشهر آغاز به کار کرد

بوشهر ( پانا ) همزمان با روز ملی خلیج فارس نمایشگاه مشترک عکس های تاریخی سازمان ملل متحد و ایران با حضور "ماریا دوتسنکو" رئیس مرکز اطلاعات این سازمان در تهران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیرکل کتابخانه های و اسناد ملی و دیگر مسئولین استانی در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس در بوشهر آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل در حاشیه این نشست افزود: این نمایشگاه با مشارکت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، اداره کتابخانه و اسناد ملی، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن عکاسان و انجمن سینمای جوانان برپا شده است.
حمیده ماحوزی بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از ٢٠٠ عکس تاریخی با موضوع خلیج فارس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
وی همچنین اظهار داشت: در کنار عکس های نمایش داده شده اسناد تاریخی و مهمی به نمایش گذاشته شده که پژوهشگران می توانند از آنها استفاده بهینه نمایند.
ماحوزی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی در خصوص نماد صلح و دوستی برگزار شده زیرا ایران همواره کشوری با عنوان دوستدار صلح در جهان شناخته شده است.
لازم به توضیح است که نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل و ایران از امروز تا جمعه (١٥ اردیبهشت ماه جاری) در مجتمع فرهنگی بوشهر از ساعت ١٨ تا ٢١ پذیرای علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار