مسؤول کمیته بانوان انجمن آسیب‌شناسی ایران : جایگاه زنان درنظام مقدس اسلامی خوب است

اسلامشهر (پانا)-مسؤول کمیته بانوان انجمن آسیب‌شناسی ایران گفت: زمانی کشوری قدرتمند خواهیم داشت که جامعه زنان آن بی‌نیاز از مسائل اقتصادی و معیشتی باشند.

کد مطلب: ۸۱۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مسؤول کمیته بانوان انجمن آسیب‌شناسی ایران : جایگاه  زنان  درنظام مقدس اسلامی خوب است

مهین عباسی در مراسم جشن میلاد صاحب‌الزمان (عج)و تجلیل از معلمان و کارگران نمونه شهرستان اسلامشهرکه توسط حزب مستقل کار در سالن فجر شهرستان برگزار شد،در سخنانی اظهار کرد :به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی، جامعه زنان ایران رشد و بالندگی داشته و نسبت به گذشته از جایگاه خوبی برخوردار هستند .

وی در ادامه افزود: حقوق زنان کارگرکه در مزارع و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی زحمت می‌کشند بسیار کم و اغلب اوقات بیمه ندارندو متأسفانه تضییع می‌شود .

عباسی تصریح کرد: زمانی کشوری قدرتمند خواهیم داشت که جامعه زنان آن بی‌نیاز از مسائل اقتصادی و معیشتی باشند.

سخنران این همایش تأکید کرد: زنان خانه داردر کشور ژاپن به‌عنوان یک کارگر و دارای ردیف حقوقی شناخته می‌شوند و دولت به آنها حقوقی مشخص پرداخت می‌کند و در کشورهای اروپایی نیز برای زنان در دوران زایمان و برای فرزندان خردسال حق و حقوقی در نظر گرفته شده است .

مسؤول کمیته بانوان انجمن آسیب‌شناسی ایران خاطرنشان کرد: جامعه زنان را فقط برای رأی نخواهیدو چرا در انتخابات برای زنان سقف تعیین می‌کنند، در حالی که زنان سرنوشت‌ساز انتخابات و ملت هستند و به واسطه حرمت و نجابتی که در خانه‌دارند، می‌توانند تأثیر بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند .

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار