فرماندار اسلامشهر اعلام کرد : تاکید بر تقویت بخش خصوصی در برنامه ششم توسعه

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با حضور در یک کارگاه تولید کفش در بخش چهاردانگه از قسمت های مختلف این کارگاه تولیدی بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر اعلام کرد : تاکید بر تقویت بخش خصوصی در برنامه ششم توسعه

در حاشیه این بازدید که بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر چهاردانگه، مدیر جهاد کشاورزی، سرپرست اداره محیط زیست و رئیس اتاق اصناف نیز حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی با بیان اینکه در شهرستان اسلامشهر کارگاه های تولید کفش بسیاری مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: اسلامشهر از ظرفیتهای لازم برای تبدیل شدن به قطب تولید کفش با کیفیت ایرانی برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان حمایت از کالای ایرانی افزود: مجموعه فرمانداری از طرح ها و برنامه های توسعه ای این کارگاه تولیدی ، مانند سایر مجموعه های تولیدی و صنعتی شهرستان در جهت افزایش تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان حمایت خواهد کرد.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه حمایت از بخش خصوصی بویژه واحدهای تولیدی و صنعتی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است گفت: تقویت بخش خصوصی که در برنامه ششم توسعه نیز بر آن تاکید شده علاوه بر تاثیر مستقیم در زمینه تولید محصولات با کیفیت داخلی در زمینه ایجاد اشتغال نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت.
حقیقی با بیان اینکه باید برخی موانع دست و پا گیر که در مسیر اشتغال زایی و سرمایه گذاری در بخش های تولید و صنعت قرار دارد را برطرف کنیم، ادامه داد: باید معضل بخشی نگری در صنعت مرتفع شود و همه دستگاهها و ادارات در جهت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران عمل کنند تا شاهد رونق محصولات تولید داخل باشیم.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار