پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج)

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن میلاد موعود عدل گستر حضرت مهدی (عج) پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی به مناسبت فرا رسیدن میلاد موعود عدل گستر حضرت مهدی (عج) پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیت

میلاد موعود عدل گستر، معراج خاکیان و سراج افلاکیان، حضرت ولیعصر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) را به تمام فرهنگیان فرهیخته به ویژه مربیان محترم امور تربیتی و مشاوران گرانقدر مدارس سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم.

نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه ، پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که گرمابخش جهان و امید مستضعفان جهان است.

نیمه شعبان، تجلی بخش شور و شعور انتظار منتظران برای تحقق حکومت امام زمان(عج) حکومتی مملو از عدل، قسط، دانایی و فضیلت است.

بر این باورم که فرهنگیان و مربیان عزیز، به عنوان سربازان حضرت حجت بن الحسن (عج) و منتظران واقعی ایشان با اهتمام به دانش گستری و خردورزی معنوی و دینی در بهسازی و بالندگی فرزندان برومند و متعّهد این مرز و بوم جهت حفظ ارزشهای اسلامی میهن مان نهایت همّت و کوشش خود را به کار خواهند بست.

امید آن داریم که هرچه زودتر چشمان کم فروغمان به جمال دلربایش روشن و منورگردد و بیرق عدل اسلامی و علوی از دستان مبارک مقام عظمای ولایت به ید با کفایت آن امام همام تقدیم گردد تا وعده خداوند که همانا مکنت بخشیدن به مستضعفین و وارثان اصلی زمین می باشد محقق شود. انشاالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار