رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند تغییر نگرش مسئولان است

کاشان (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند تغییر نگاه و نگرش مسئولان به این حوزه است و نگاه هزینه‌ای به آموزش و پرورش مانع از تخصیص اعتبار مناسب می‌شود

کد مطلب: ۸۱۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند تغییر  نگرش مسئولان است

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با پانا کاشان، اظهار کرد: هر چند که بودجه آموزش و پرورش در لایحه سنواتی دولت همیشه با رشد همراه بوده است، اما اگر نگاه سرمایه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم، منجر به اتفاق بزرگی در توسعه کشور خواهد شد .

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های توسعه، عرصه تعلیم و تربیت است، بنابراین آموزش و پرورش جایگاه ویژه و فوق العاده ای پیدا می کند و به مانند سنگ بنای توسعه مورد توجه برنامه ریزان قرار می گیرد .

وی افزود: کمبود اعتبار یکی از مشکلات همیشگی تحمیل شده به آموزش و پرورش است و به واسطه جمعیت این قشر، مسئولان همیشه نگاه هزینه ای به آن دارند که این مانع از تخصیص اعتبار مناسب شده است .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش اساسی و پایه ای وزارت آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: شهروندان و مدیران آینده کشور در مدارس، پرورش پیدا می کنند، اما باید اعتبارها متناسب با این ماموریت به آموزش و پرورش تخصیص یابد .

ساداتی نژاد تصریح کرد: بخشی از مشکلات وزارت آموزش وپرورش به نوع و میزان ارتباط و تلاش های فعال و اثرگذار این مجموعه بر می گردد که در زمان تخصیص اعتبارات باید صورت بگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار