تجلیل از هنرمندان پنجمین جشنواره هنرهای شهری همدان

همدان (پانا) - به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری از هنرمندان پنجمین جشنواره هنرهای شهری همدان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از هنرمندان پنجمین جشنواره هنرهای شهری همدان

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان آیین اختتامیه و تجلیل از هنرمندان و عوامل اجرایی پنجمین جشنواره هنرهای شهری همدان و فراخوان طراحی مبلمان و هنرهای شهری سیمای اکباتان با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسؤولان در تالار فجر همدان برگزار شد.

شهردار همدان در این آیین گفت: شهر باید یک اثر بزرگ هنری باشد که با توجه به نگاه جدید مدیریت شهری در استفاده از هنر وظایف ما در حوزه مدیریت شهری به مراتب سنگین ‌ تر می ‌ شود.

عباس صوفی با اظهار اینکه امروز به عنوان شهردار همدان به خود می ‌ بالم که هنرمندانی ارزنده در عرصه طراحی شهر همدان وارد شدند، گفت: امسال همدان در 2018 به جهانی شدن نزدیک می ‌ شود.

وی ادامه داد: تمام همکاران ما در شهرداری همدان با عزمی راسخ و برنامه ‌ ریزی و با بهره ‌ گیری از کارشناسان و علاقه ‌ مندان شهر همدان تلاش می ‌ کنیم شهر تاریخی خود را به خوبی معرفی کرده و به جهانیان بشناسانیم.

صوفی یادآور شد: از ابتدای بهمن سال گذشته و اوایل امسال بالغ بر دو هزار نفر از هنرمندان، کارشناسان و کارگران با بیش از یک میلیون و 200 هزار ساعت کار در ایجاد فضاهای هنری شهر و نصب نمادهای شهری و زیباسازی تلاش کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه نگاه مردم در مدیریت شهری تأثیر مستقیمی دارد، گفت: سال 2018 همدان بسیار با اهمیت است و ما باید از این فرصت برای معرفی شهرمان به عنوان شهری پرجاذبه و دیدنی بهره بریم.

رضوان سلماسی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در شهر همدان در مباحث فرهنگی، ادبی و هنری اتفاقات خوبی رقم بخورد و شهر همدان نسبت به گذشته رنگ و بوی زیباتری به خود بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان هم اظهار کرد: در شهر همدان در زمینه گردشگری و زیرساخت ‌ های گردشگری اقدامات مناسبی انجام شده همچنین این شهر با داشتن فضای سبز و نمادهای فاخر به همت و تلاش مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آینده بسیار درخشانی دارد.

حسین قراباغی به نام ‌ گذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره ‌ کرد و افزود: امیدواریم در دو رویداد مهم «همدان 2018» میزبان شایسته ‌ ای باشیم و شهر همدان و تولیدات و خدمات آن را به مسافران و گردشگران بهتر و بیشتر معرفی کنیم.

گفتنی است، در این آیین از برگزیدگان و هنرمندان، دانش ‌ آموختگان و عکاسان در چهار بخش سیمای اکباتان، عکاسی، تخم ‌ مرغ ‌ های رنگی و سالانه هنرهای شهری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار