معاون استاندار بوشهر: فراخوان برای مشارکت سرمایه گذاری در منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس صادر شد

بوشهر (پانا) - معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب، منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس بوشهر در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فراخوان عمومی برای مشارکت سرمایه گذاری در منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس صادر شده است.

کد مطلب: ۸۱۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار بوشهر: فراخوان برای مشارکت سرمایه گذاری در منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس صادر شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر از تصویب منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس بوشهر در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و اظهار داشت: سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر به صورت غیردولتی و تجاری با سقف 49 درصد سهامداری دولتی و 51 درصد بخش خصوصی تاسیس می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهربا سرمایه‌گذاری لازم تاسیس می‌شود افزود: این سازمان با سرمایه اولیه پنجاه میلیاردریال و با دعوت از تمامی اشخاص حقوقی که در محورهای فعالیت منطقه شامل حوزه صنایع و فناوری زیستی و دریایی، آبزی‌پروری، صنایع و فناوری کشاورزی، صنایع و فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)، صنایع و فناوری نفت و گاز و پتروشیمی مجوز فعالیت و سابقه حرفه‌­ای دارند تاسیس می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با تاکید بر مشارکت فعالان این عرصه برای سرمایه‌گذاری افزود: بدین وسیله از تمامی اشخاص حقوقی فعال و متخصص درحوزه‌­های اولویت‌دار منطقه ویژه علم و فناوری که علاقمند به مشارکت در سرمایه‌گذاری سهامداری حداقل 4 درصد و حداکثر 10 درصد این سازمان است برای تشکیل هیئت موسس سازمان عامل دعوت می‌شود.

زرین‌فر بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و اعلام آمادگی تا پایان 25 اردیبهشت فرم زیر را تکمیل کرده و از طریق دبیرخانه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس در دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری بوشهرو یا شماره فکس 33559843-077 ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار