معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم؛

بسیج دستگاه های دولتی برای بزرگداشت روز معلم

قم (پانا)- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به جایگاه روز معلم و موقعیت خاص فرهنگی استان قم خواستار بسیج دستگاه های دولتی برای بزرگداشت این روز شد.

کد مطلب: ۸۱۷۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دستگاه های دولتی برای بزرگداشت روز معلم

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم طی سخنانی با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش علوم اسلامی بواسطه ی آیت الله العظمی مکارم شیرازی اظهار داشت: ایشان در زمینه ی فرهنگی در سالهای قبل و پس از انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی را به اسلام و تشیع ارائه نموده اند.
معاون استاندار قم افزود: حضور گروه های مختلف خصوصا علمای اهل تسنن در قم می تواند به شناساندن تشیع به جهانیان نقش موثری ایفا نماید.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته ی معلم، وجود 250 هزار دانش آموز و نیز طلاب حوزوی در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: قم به لحاظ فرهنگی از جایگاه خاصی برخوردار است و این مسئله بایستی در برنامه های هفته ی گرامیداشت معلم بروز و ظهور داشته باشد.
جمالی همچنین بحث اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای این مهم با استفاده از ظرفیت های استان قم از جمله آموزش و پرورش انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار