استاندار قم خواستار شد؛

توجه ویژه به برنامه های فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم

قم (پانا)- استاندار قم در دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قم، توجه ویژه به برنامه های فرهنگی این مناسبت با محوریت مردم را خواستار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به برنامه های فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم

سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم طی سخنانی با تأکید بر لزوم تقویت بعد مردمی امور فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: مردم باید محور و اساس کارهای فرهنگی و اجتماعی باشند.
وی با اشاره به ضرورت و اهمیت پرداختن به کارهای فرهنگی و اجتماعی ماندگار، اثرگذار و به دور از سلایق شخصی در قم تصریح کرد: همه باید در راستای بهبود وضعیت فرهنگی قم و ارتقای فرهنگ عمومی مرکز جهان تشیع تلاش کنند.
صادقی نقش مردم در کمک به رشد و تعالی فرهنگ را مهم و محوری خواند و گفت: کار فرهنگی باید تعریف شده و علمی باشد تا نتایج حاصل از آن هم ملموس و تأثیرگذار باشد.
استاندار قم همچنین با بیان این که قم در عموم عرصه ها از جمله انقلاب اسلامی پیشگام و پیشرو بوده و هست، افزود: باید جایگاه و شأنیت این شهر در سطوح ملی و فراملی حفظ و ارتقاء یابد.
حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار شورا برای سال 97 ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار