برگزاری همایش گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان جوان برتر با حضور فرهنگیان زبرخان

زبرخان(پانا)- آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان جوان برتر با حضور نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، روسای آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری و فرهنگیان زبرخان همراه با خانواده هایشان در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان جوان برتر با حضور فرهنگیان زبرخان

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سید مجتبی تاراش رییس آموزش و پرورش منطقه زبرخان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری ، هفته معلم را به معلمان پرتلاش منطقه زبرخان تبریک گفت.

تاراش اظهار داشت: مقام معلم از درجه و منزلت بزرگی بر خوردار است و پیشرفت هر جامعه به پیام آور مهر و محبت یعنی معلمان عزیز معطوف است.

وی با بیان اینکه علم فضیلت است، بیان کرد: هیچ کدام از مفاهیم ثروت، مقام و اولاد مایه فضیلت نیست اما علم مایه برتری انسان است و بزرگان دین اسلام همواره در احادیث و روایات مختلف به مسلمانان توصیه کردند که در هر مقام و جایگاهی که باشید باید در مقابل معلم خود قیام کنید.

رییس آموزش و پرورش زبرخان افزود: در این راستا هماهنگی‌های و جلسات مختلف با شورای آموزش و پرورش منطقه،بخشداری،دهیاری ها و شوراهای بخش و همچنین برگزاری مجلس شورای دانش آموزی جهت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، صورت گرفته است.

در ادامه دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه زبرخان گفت:امسال در برنامه های گرامی داشت مقام معلم با مشارکت جوانان و برخی نهادهای دارای ظرفیت مشارکت پذیری سعی داریم برنامه هایی برای اعتلای فرهنگ عمومی جامعه در تکریم مقام معلم و ارتقای منزلت معلم برگزار کنیم.

سید علی حسینی خاطرنشان کرد: ابتکاری بودن برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم و استفاده از ظرفیت‌های منطقه ای در این راستا و همچنین مدرسه محوری، توجه به بعد رضایت مندی معلمان،ضرورت تکریم همکاران بازنشسته فرهنگی و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شورای آموزش و پرورش در منطقه زبرخان در برنامه‌های این ستاد مورد توجه قرار گرفته است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه زبرخان عنوان کرد:اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایش طنز با حضور چهره های شاخص طنز استانی، برپایی غرفه ها و ایستگاه های فرهنگی،ورزشی و پذیرایی توسط مدارس بخش،برگزاری برنامه های شاد و مفرح برای فرهنگیان و خانواده هایشان به دور از سخنرانی های کسل کننده، و تجلیل از مدیران و معلمان نمونه و همچنین تکریم بازنشستگان و معلمان جوان برتر از اهم برنامه های اجرایی این مراسم می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار