وزیر بهداشت:

صنایعی که در ایجاد بیماری در خوزستان نقش دارند در ایجاد زیرساخت های سلامت مشارکت نمایند

اهواز (پانا) - وزیر بهداشت گفت: امیدواریم صنایع مختلف که در ایجاد بیماری درخوزستان نقش دارند و همچنین به سرمایه اجتماعی نیاز دارند کمک نمایند تا بتوانیم آرزوهای خود برای استان را محقق نماییم.

کد مطلب: ۸۱۷۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
صنایعی که در ایجاد بیماری در خوزستان نقش دارند در ایجاد زیرساخت های سلامت مشارکت نمایند

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح مجتمع تخصیصی و فوق تخصصی قلب بیمارستان گلستان اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص جمع بندی سفر دو روزه خود به خوزستان گفت: افتخار داشتم برای چندمین بار به استان خوزستان در طول دولت یازدهم و دوازدهم سفر داشته باشم؛ خوشبختانه شرایط با قبل قابل قیاس نیست و از همه افرادی که تلاش کردند از جمله استاندار، مدیران استانی و مسئولین جهادی در علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشکده علوم پزشکی شهرهای آبادان، شوشتر، دزفول، بهبهان و همه همکاران صمیمانه تشکر می‌کنم.

وزیر بهداشت در مورد مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قلب بیمارستان گلستان اهواز توضیح داد: در بیمارستان گلستان مجموعه ای از خدمات پیشرفته جراحی قلب که در کشور کم نظیر است و به دست متخصصان بومی خوزستان انجام میشود ارائه خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی افزود: خوشبختانه مردم هم از این خدمات ابراز رضایت کردند که باعث خوشحالی ماست و توسعه خدمات موجب رضایت‌مندی مردم است البته هنوز خیلی کارها مانده است و آرزوهای زیادی برای این استان عزیز داریم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدواریم صنایع مختلف که در ایجاد بیماری درخوزستان نقش دارند و همچنین به سرمایه اجتماعی نیاز دارند کمک نمایند تا بتوانیم آرزوهای خود برای استان را محقق نماییم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین آرزوهای ما برای خوزستان داشتن حداقل دو بیمارستان با تعداد تخت های ۵۰۰ به بالا است و امیدوارم انشاالله به برکت این ماه و ماه رمضان شاهد تصمیمات خوبی باشیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به توزیع متناسب امکانات و خدمات سلامت در مناطق مختلف استان اظهار کرد: یک ویژگی این سفر که به استان داشتم عدالت در دسترسی است و خدمات سلامت در سراسر استان ارائه می‌شود و امیدوارم بتوانیم آنطور که شایسته مردم خوزستان است که همه ما مدیون آن هستیم اقداماتی انجام دهیم که باعث رضایت مردم این استان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار