به مناسبت روز شوراها صورت گرفت؛

تجدید میثاق شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با آرمان‌های امام(ره) و شهدا در گلزار شهدای قزوین

به مناسبت روز شوراها تجدید میثاق شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با آرمان‌های امام(ره) و شهدا در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با آرمان‌های امام(ره) و شهدا در گلزار شهدای قزوین

علی صفری شهردار قزوین، حکمت اله داودی رییس شورای اسلامی شهر، اعضای شورا و دیگر مدیران شهری قزوین در آیینی به مناسبت روز شوراها با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ در روزی که به دستور بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به روز شوراها نامگذاری شده، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و تعدادی از مدیران شهری و کارشناسان شهرداری با حضور در گلزار شهدا یاد امام و شهدا را گرامی داشتند و با شهدا تجدید پیمان کردند.
بر اساس این گزارش؛ در این آیین مزار شهدای قزوین گلباران شد و با اجرای تلاوت قران و سرود ملی ایران برگزار شد.
حکمت اله داودی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این آیین با تبریک فرارسیدن روز شوراها گفت: رویکرد فعالیت شوراها رسیدن به شهر بانشاط است و فعالیت شوراها با برنامه ریزی مدون و استفاده از تجربیات اعضای شورای شهر سابق در حال انجام است.
وی بیان کرد: شورا در تلاش است تا به نیازهای شهروندان به نحوه مطلوب پاسخ دهد و معیارهای یک شهر اسلامی را محقق کند.
وی تصریح کرد: آنچه در این کشور داریم مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنیم.
حسین عمویی، رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین نیز در حاشیه این آیین با گرامیداشت روز شورا و اعیاد شعبانیه گفت: این گونه مراسمات فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبری است و باید این انقلاب را که عطیه‌ای الهی برای ماست، قدر بدانیم.
عمویی عنوان کرد: سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در این آیین با فضاسازی، آذین‌بندی و هماهنگی امور مرتبط با برگزاری گرامی داشت روز شورها همگام با مدیریت شهری قزوین در راستای بزرگداشت این روز گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار