پاکداشت طبیعت در منطقه ولیان شهرستان ساوجبلاغ

ساوجبلاغ (پانا) - مراسم پاکداشت طبیعت درمنطقه گردشگری دربند ولیان از بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ با مشارکت حداکثری ورزشکاران و دوستداران محیط زیست برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۱۷۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پاکداشت طبیعت در منطقه ولیان شهرستان ساوجبلاغ

مراسم پاکداشت طبیعت درمنطقه گردشگری دربند ولیان از بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ با مشارکت حداکثری ورزشکاران و دوستداران محیط زیست برگزار گردید.

محمودی سرپرست اداره با اعلام این خبر افزود: مراسم پاکداشت طبیعت که یکی از بزرگترین جنبش های اجتماعی درحوزه محیط زیست بشمار می رود امسال به مناسبت بزرگداشت روز زمین پاک با همکاری بخشداری چندار، اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ ، اداره حفاظت محیط زیست و جمعی از ورزشکاران ودوستداران و گروههای NGO وبه میزبانی شورای اسلامی ودهیاری روستای ولیان برگزار گردید که خوشبختانه با استقبال پرشور مردم منطقه مواجه گردید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش مردم در حفاظت از محیط زیست غیرقابل انکار هست گفت؛ برگزاری برنامه ها ومراسم های مختلف در طبیعت علاوه براینکه مردم ازنزدیک نعمت ها ومواهب خدادادی را لمس می کنند یاد می گیرند که طبیعتی که در آن زندگی میکنیم متعلق به همه ماست و احترام به آن وظیفه اصلی هر انسانی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار