رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد:

7 وقف جدید در مهاباد ثبت شد

ارومیه (پانا)- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: امسال هفت وقف جدید در شهرستان مهاباد به ارزش دو میلیارد و 540 میلیون ریال به ثبت رسید.

کد مطلب: ۸۱۷۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
7 وقف جدید در مهاباد ثبت شد

سیدحسین مقتدر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد با اشاره به اینکه امسال هفت وقف جدید در شهرستان مهاباد به ارزش دو میلیارد و 540 میلیون ریال به ثبت رسیده است اظهار کرد: در این رابطه امسال در روستای"کاولان سفلی"300 متر زمین به ارزش 30 میلیون تومان به نیت ساخت مسجد وقف شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در روستای"سوق‌قلعه"مهاباد نیز یک قطعه زمین به مساحت 600 متر و به ارزش 48 میلیون تومان برای احداث مسجد وقف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد از وقف 170 متر زمین برای احداث خانه قرآن به ارزش 13 میلیون تومان خبر داد و افزود: همچنین قطعه زمینی به مساحت 600 متر برای احداث مدرسه روستای سوق‌قلعه به ارزش 48 میلیون تومان نیز وقف شد.

وی بیان کرد: وقف 300 متر زمین به ارزش 45 میلیون ریال برای احداث مسجد در روستای"تنگ بالکه"، 6 دانگ یک منزل مسکونی به نیت ساخت خانه عالم به مساحت 500 متر مربع و ارزش ریالی 50 میلیون تومان در روستای"کهنه ده شهرویران" و نیز 6 دانگ یک قطعه زمین به مساحت 170 متر و به ارزش 20 میلیون تومان برای ساخت خانه عالم از سایر وقف‌های سال جاری بوده است.

مقتدر در ادامه گفت: از اهداف مهم اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد در سال جدید گرفتن سندهای مالکیت مساجد و موقوفات بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار