پیام فرماندار سقز به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان

سقز(پانا)-معاون استاندار و فرماندار سقز در پیامی فرا رسیدن 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را بر جوانان ایران اسلامی، استان کردستان و شهرستان سقز تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۷۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرماندار سقز به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان

متن پیام علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز به شرح زیر است:
جوانان کشورمان در همه صحنه های ایران اسلامی از جمله دفاع مقدس و دفاع از میهن اسلامی، عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و.. همواره حضوری فعال و اثر گذار داشته اند.
امروز باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی،سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوانان بتوانند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم، نوآوری و کارآفرینی را تسخیر کنند.
مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و به ویژه سازمان هایی که به صورت مستقیم با جوانان مرتبط هستند باید با باور و اعتقاد به توانمندی و استعدادهای جوانان از ظرفیت های آنان استفاده و بستر لازم را برایشان فراهم سازند.
جوانان نیز باید با اتکال به خداوند متعال و با آگاهی و کمال خواهی و اعتماد وافر نسبت به توانمندی های علمی و عملی خویش در راستای ادامه علم آموزی، کسب عنوان های افتخار آمیز در عرصه های علمی، ورزشی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی تلاش مجدانه انجام دهند.
سالی پر خیر و برکت را همراه با توفیق، سلامتی وسعادت برای تک تک جوانان این مرز و بوم به ویژه شهرستان سقز از درگاه خداوند متعال خواستارم. امید است جوانان با عزمی ملی و راسخ در سال جدید در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز گام های ارزشمندی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار