معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد: برگزاری 18 عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته جوان در کردستان

سنندج(پانا)-معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری 18 عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته جوان در استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی اتوبوس و پیاده راه جوان از برنامه‌های شاخص در این هفته است.

کد مطلب: ۸۱۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد: برگزاری 18 عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته جوان در کردستان

کژال فتاحی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امو جوانان استان کردستان سال 97 که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: نگاه جوان باوری و جوان یاوری را باید نهادینه کنیم که البته این مهم در دولت تدبیر و امید تحقق پیدا کرده است.
فتاحی افزود: ایجاد فضا برای نقش آفرینی جوانان در عرصه تصمیم‌سازی باید فراهم شود و همه بخش‌ها در این راستا باید به صورت ویژه پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه کار در حوزه جوانان در یک بازه زمانی تقویمی خلاصه نمی‌شود، گفت: همه مسوولان باید در تمام ایام سال به موضوعات جوانان اهتمام جدی داشته باشند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری 137 برنامه در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته جوان در سال‌جاری از هشتم اردیبهشت تا چهاردهم برگزار می‌شود.
فتاحی با بیان اینکه 18 عنوان برنامه به عنوان شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته تعیین شده است، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری همایش و نشست‌ها، دیدار جوانان با مفاخر فرهنگی، هنری، علمی و مسئولان ارشد کردستان، راه‌اندازی اتوبوس و پیاده راه جوان، پاکسازی محیط و رونمایی پروژه های مرتبط با جوانان و تجلیل از جوانان برتر از جمله برنامه‌های هفته جوان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار