نماینده مردم هویزه در دیدار با معلم مضروب حمیدیه: هتک حرمت کنندگان به مقام معلم سلامت روحی ندارند

قاسم ساعدی: مردم تمامی مناطق خوزستان دست معلم را می بوسند

تهران (پانا) - نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تمامی مناطق خوزستان معلم را محترم می دانند و دست معلم را می بوسند، کسانی که به معلم بی حرمتی می کنند سلامت روحی و روانی ندارند.

کد مطلب: ۸۱۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم هویزه در دیدار با معلم مضروب حمیدیه: هتک حرمت کنندگان به مقام معلم سلامت روحی ندارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، قاسم ساعدی امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 97 با حضور در منزل معلم فیزیک شهرستان حمیدیه که توسط یکی از اولیای دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، اظهار کرد: عیادت نماینده ارشد دولت در استان و مسئولین استانی، منطقه ای و محلی از همکار فرهنگی مضروب در حمیدیه نشان دهنده اهمیت دادن به منزلت معلم در استان خوزستان است و من به عنوان یک معلم خدا را شاکرم و از این حسن توجه تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه شغل معلمی بسیار مقدس است، تصریح کرد: یکی از وجهه های کار معلمی سعه صدر و داشتن رفتار و منشی ویژه است که یک معلم در جهت تربیت انسانها به کار می برد.

نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بزرگان ما از این جهت می گویند که معلمی شغل انبیاست، چون پیامبر اسلام نیز در زمان پیغمبری با مشکلات اجتماعی زیادی رو به رو بودند و مصائب زیادی را تحمل کردند، اما هیچ وقت از ادای رسالت خود دلسرد نشدند.

ساعدی با بیان اینکه یک معلم همواره برای انجام وظیفه اش دارای انگیزه ، صلابت و پایداری است، گفت: اگر امروز جامعه معلمان از سوی برخی افراد بسیار محدود مورد بی مهری قرار می گیرد، عجیب نیست چون اخلاق در انسان ها متفاوت است.

نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان با اظهار تاسف از هتک حرمت معلم در شهرستان حمیدیه، گفت: افرادی که حرمت معلم را نگه نمی دارند، دارای مسائل روحی و روانی هستند و از نظر سلامت و تندرستی مشکل دارند.

وی با بیان اینکه در تمامی مناطق خوزستان معلم را محترم می دانند و دست معلم را می بوسند، گفت: آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و انسان خام را به یک انسان پخته و قابل قبول بر اساس چارچوب های جامعه تبدیل می کند و ما باید قدر دان شان و منزلت معلم که این کار دشوار را انجام می دهد، باشیم.

ساعدی با تاکید بر اینکه دیگر این مسائل در این منطقه تکرار نمی شود و مردم همواره حامی معلم هستند، گفت: امروز جامعه مقتدر استان خوزستان که صاحب فرهنگی اصیل است باید حرمت معلم را بیشتر نگهدارد و ما از اولیا انتظار داریم که فرزندان خود را به رعایت حرمت معلم سفارش کنند تا معلمان ما بتوانند به رسالت خود که چیزی جز آموختن علم و دانش به فرزندان این سرزمین نیست، عمل کنند.

وی با بیان اینکه ایثار، گذشت و اخلاق نیز در واژه ی معلمی گنجانده شده است ،گفت: همکار ما نیز که مورد هتک حرمت قرار گرفته است ان شاالله که این موضوع را به دل نمی گیرد و با استواری به کار خود در این منطقه ادامه می دهد.

گفتنی است بعد از ظهر امروز هیئتی متشکل از استاندار خوزستان، نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مسئولین استانی از معلم مضروب شهرستان حمیدیه عیادت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار